Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Trecut, prezent, viitor

Daca nu-ti place denumirea acestui post, te rog sa tastezi Alt+F4 si dupa sa ma injuri.
Sunt persoane care cred in creatorul Dumnezeu, sunt persoane care cred in evolutia lui Darwin, mai sunt si persoane pe care-i doare in pana cum de au ajuns sa traiasca pe aceasta lume. Fiecare are preferintele sale in ale cui minciuni sa creada.
Pentru mine istoria e o minciuna, s-au adunat toti istoricii lumii si s-au pus deacord ca fiecarui eveniment sa-i dea o data fie inainte de Hristos sau dupa.

Daca e sa stai si sa-i asculti pe istoricii care fac studii interzise de istorie, vei intelege ca nu intra in contrast unele lucruri sau evenimente. Iar noi de mici invatam din ceea ce ni se spune la scoala, din ceea ce ni se spune ca asa a fost pentru ca altfel nu putea sa fie. Eu nu cred in Bing Bang, noua ni se spune ca cica Calea Lactee o fi aparut de la acea mare explozie, insa nu ni se spune ca asta e doar o parere a unor mari invatati care poate cunosc ceva mai mult, insa nici pana in ziua de azi nu s-a demonstrat teoria marii explozii.

Insasi filozoful care se ocupa de cercetarile marii explozii, dupa numeroase experimente si-a dat seama ca practic e imposibil sa realizezi asa ceva. Dintr-o materie solida sa obtii o materie vie nu s-a reusit inca in zilele noastre. Iar cei ce se cred maimute adica ca au provenit de la maimute se pot dezamagi, deoarece deja foarte multi stiintifici nu mai sunt deacord cu teori evolutii lui Darwin. Pe timpuri lumea era atat de dezinformata incat credea in tot ce li se spunea, insa cu timpul oamenii si-au schimbat ratiunea.

Asemanator unei vieti omenesti, cand esti copil mic crezi in povesti, crezi in „Capra cu trei iezi”, noaptea ti-e frica sa iesi afara ca de nu vine lupul si te mananca, iar cu timpul cresti si iti dai seama ca a fost doar o poveste in care credeai cand erai copil. Exact asa si cu omenirea, invata mereu din ceea ce le spun invatatii, savantii sau oamenii de stiinta . De ce noi, oamenii suntem invatati sa primim Biblia ca o carte religioasa si nu ca o carte istorica? Biblia e singura carte care nu si-a schimbat contextul de-a lungul timpului. De ce noi credem ca egiptenii au construit piramidele? De ce credem ca generatia Maia au construit templurile din Mexicul de azi? Aceste arhitecturi al timpului sunt bine rezistente la alunecari de teren si s-au pastrat dea lungul timpului.

Acei egipteni, mari zidari au locuit in niste case destul de primitive, construite din lemn si acoperite cu frunze uscate sau cu paie. Istoricii mereu au aratat lumii doar ceea ce le confirma povestile lor istorice, ceea ce le contrazice istoria au ascuns de ochii lumii. In nord-west’ul Africii la cateva sute de km de Egipt in secolul IXX-XX (nu imi mai amintesc exact) in timp ce se faceau sapaturi arhiologice s-au gasit peste 30 mii de exemplare, inscriptii si monumente, o parte din ele sunt in vitrina unui muzeu din Statele Unite o mica parte intr-un muzeu din Franta, insa restul? Au fost ascunse de ochii oamenilor deoarece contrazic povestilor care ne-au invatat si inca ne mai invata la scoala. Tot nu departe de Egipt a fost descoperita sub pamant si pietre o biblioteca cu inscriptii pe pietre, pietre gravate iar aceasta colectie a fost transportata in Franta si nu s-a mai auzit nimic despre acea biblioteca, cei ce au vazut aceste documente le-au fost frica sa le arate oamenilor, caci nu confirma istoria care ne-au invatat. Eu mi-am creat deja o imaginatie despre istoria omenirii. Pamantul are 6000 de ani, asa cum se zice in Biblie, oamenii au trait impreuna cu dinozaurii si e destul de posibil si explicabil, cu mii de ani in urma omul ajungea la 7 metri. In Biblie se spune ca la inceput oamenii vetuiau cu sutele de ani? Mi se pare logic ca un om de 5 ori mai mare decat omul secului XXI sa vetuiasca de 5 ori mai mult.

Parerea mea e ca potopul a fost, sunt si descoperiri care demonstreaza asta, iar mai inati de potop a fost o civilizatie destul de dezvoltata in cat au fost capabili sa constriasca temple si piramide, iar egiptenii s-au asezat pe acele locuri si au zis ca ei le-au construit. Dupa potop s-a distrus totul, s-a astupat totul cu pietre si pamant, in exceptia marelor constructii care au o arhitectura destul de complicata si la fel de rezistenta. Daca vrem sa stim adevarul am fi obligati sa bem toata apa din oceane si sa vedem ce se ascunde sub apa oceanelor, dupa potop multe lucruri au fost purtate de ape pe fundul oceanelor.

E frumos sa traiesti in lumea povestilor, insa e mai placut sa traiesti cu realitatea. Eu mi-am desenat parerea mea despre omenire, voi puteti sa va desenati povesti din teorii si presupuneri.

P.S.- fiecare are dreptul la propriile ganduri. V-am salutat.

Comments on: "Trecut, prezent, viitor" (5)

  1. E corect sa avem pareri proprii si avem dreptul sa ne exprimam. Dar ca sa negam o teorie trebuie sa o studiem amanuntit, nu sa ne bazam pe faptul ca „niste oameni de stiinta nu sunt de acord”. In primul rand, care oameni de stiinta? Da-mi niste nume sa pot si eu sa caut disertatiile lor stiintifice si sa pot sa inteleg si punctul lor de vedere. In al doilea rand, Big Bang-ul e foarte posibil, intreaba-i pe cei de CERN care lucreaza cu LHC-ul. Darwin nu a scris un scenariu de film sau o nuvela SF. El a lucrat si a cautat ani de-a randul si a adus argumente solide care au fost confirmate in mare parte de cercetarile recente ale ADN-ului.
    Desigur ca sunt discutii diverse despre ele, dar chiar daca anumite teorii nu au fost inca in intregime demonstrate asta nu inseamna ca ele nu sunt adevarate.Personal, sunt de acord cu aceste teorii. Nimeni nu a demonstrat (inca) ca ele sunt aberatii. Dar asta nu inseamna ca iti voi refuza teoria pe care o propui tu, cu conditii sa-mi aduci argumente logice.

  2. scuze, stiu ca nu am scris amanuntit, pot sa te intreb?
    cunosti limba rusa? asa imi va fi mai usor sa-ti dau niste surse de informatii

  3. deci cred ca nu e nevoie sa’ti scriu toate datele sau numele cercetatorilor/invatatilor din prezent, si am sa’ti dau numele la serialele care explica destul de amanuntit ceea ce am trebui sa stim noi.
    1″Восточная коллекция [Space Slaw]”
    2″История наука или вымысел”
    3″Неизвестная Мексика”
    sper sa reusesti sa le downloadezi, eu le’am downloadat in 2 zile, insa cu privitul, iti va lua ceva timp sa le privesti de 2/3 ori ca sa intelegi cu exactitate mesajul..

Lasă un răspuns

Nor etichete

