Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Cretini.

Sa imi bag pula in fiecare om care traieste doar ca sa fie insuportabil. Nu o sa va inteleg niciodata, la fel cum nici voi nu intelegeti prea bine ce se intampla in jurul vostru.

Sa imi bag pula in tine Todirase fiindca esti exemplul perfect al omului care si-a trait toata viata invatand, ca apoi sa ajungi un cretin social. Cu mersul tau de rata dezvirginata si cu hainele alea pe care nu le’ai schimbat niciodata in 4 ani de cand te stiu. Probabil ca ai glandele astupate…altfel ar trebui sa miroasa dupa tine ca dupa inmormantare.

Sa’mi bag pula in voi alea trei gestionare care imi dati tigari la bucata in fiecare zi. Sunteti, probabil, singurele femei din lume care sunt pe stop 356 de zile pe an. 366 in ani bisecti. E atat de mult sictir in magazinul ala ca il poti taia cu toporul. Am vazut femei carora le murisera mama si tot erau o companie mai placuta decat voi.

Sa’mi bag…ceva in ochii mei. Doar fiindca sunt şpanchi şi trebuie sa le pun dioptrii.

Sa’mi bag pula in tine Basescule ca nu faci alocatia de 200 ron, sa imi iau si eu Nike’uri.

Si sa imi mai bag pula in voi doctori, secretare, femei si barbati si in special toti astia pentru care sictirul e la ordinea zilei…la toti va doresc un calduros Sa va f”t copiii.

Ati uitat ca v’ati nascut copii, inocenti, cu zambetul implantat in obraji? Cred ca da…altfel Romania ar fi mai frumoasa, si nu putem lasa sa se intample asta.

Cam multe organe in ecuatie…dar le meritati! Cretinilor.

Legenda : Todiras – Profesor de geografie…doxat.

Va pupa eu !

Comments on: "Cretini." (6)

  1. V.A.L.A.B.I.L.

  2. hater)))

    o fuck,să-mi scriu și eu toată lista nu-mi ajung cele 84000 secunde dintr-o zi xD.

Lasă un răspuns

Nor etichete

