Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Paradis

Mi-am spus de  vreo zece ori să nu mai merg  în clubul din Cantemir (orașul natal) și în genere în nici un club dacă nu am dispoziția bună sau dacă nu sunt beat ciumeg sau rupt.Și iată ca am 20 de minute de cînd am venit din Paradis(așa se numește) ,de fapt 20 de minute am si stat acolo,totul a început de la ideea de a face un offline(adică de a lăsa naibii calculatorul și de a ne întîlni între prieteni,offline-o formă ridicularizată de prietenii mei).

Într-un final din cei cîți aveam în gînd, ne-am adunat doar 4 persoane(eu,a’ meu ș prietenu meu’ ) de fapt sunt 3 da nu contează🙂 .

Ideea postului era alta, în acest club de noapte ce nu merită titlul ăsta și cu atît mai mult denumirea sa infectă Paradis, găsești tot tipu’ de om:  curve urîte cu fețe deteriorate,școlărițe ce așteaptă să fie dizvirginate într-un mod cît mai neobișnuit pentru ca apoi să se laude colegilor,nu lipsește nici glamour-ul ce nu ne mai vizitează de la o vreme (a înțeles că clubu’ decade și e mai jos de potențialu’ lor),liceene ce vin cîte una în speranța că se vor întîlni cu cineva cunoscut pentru a arăta lumii că-s cunoscute-n lume și nu în ultimul rînd ,dar în majoritate GOPII cu țigîrile între dinții ce lipsesc, cu scurte de piele nebărbieriți, costum sportiv de la adibas,berea în mîna și ce așteaptă orice împingere pentru a te scoate afară împreună cu încă 20 cu aceeași descriere de mai sus,avem și gopi civilizați ce nu poată doar adidași necombinați cu costumu’ sportiv,dar mai poartă și pantofi.

Îmi stă în gît deja degradarea asta,foamea patronului de bani și orbirea lui de ce se petrece în interior,anul trecut cineva aduse și o grenadă aici)) pentru a speria lumea,a reușit! a stat night clubul închis ceva vreme.

Plus la asta am ajuns acasă și taic’miu  mă mai lua peste picior dacă nu am fumat?! logic dacă în Paradis nu te vezi din fum,apoi discuția trecuseră la iarbă-nu am curaju să i-o spun în față da’ o fac aici- da!  iarbă am fumat țigări cu atît mai mult,caută carutza și vei afla răspunsul la marea ta întrbebare.

Comments on: "Paradis" (2)

  1. faza cu „clubul din cantemir”…. nu as zice ca a existat vreodata un club (in adevaratul sens al cuvantului) in Cantemir… faza e ca toti care au deschis asa zisele cluburi, nici nu aveau idee ce inseamna club, atunci cand le-au dat in exploatare!
    daca tot este loc pt comentarii, am sa-mi dau si eu cu parerea…
    „gopii” de care scriai mai sus sunt persoanele care, sa fii sigur, ca nu vor avea nici un viitor!!! si daca totusi le-ai zis „gopi”, as spune ca le faci un compiment, pe care nu-l merita… sunt niste retardati, mai bine spus!
    oameni care nu vor sti niciodata valorile umane!!!
    beutura, fumul(din toate punctele de vedere) si sexul, sunt idealul persoanelor in cauza…. cu cat mai mult beau, cu cat mai mult fumeaza, cu cat mai mult se fut…. cu atat mai mult se simt mai eroi!!!!!! nu cat de porc poti sa fii…. !!!!chiar nu te gandesti ca ai si tu un ficat…!!!! macar de ficatul tau sa-ti fie mila…. nemai vorbind de oamenii care te inconjoara si le strici sanatea numai ca a doua zi sa te dai mare fraier „prietenilor”… unde e fapta pt care ar putea sa te laude „prietenii”???????????????

    • Aceasta faza nu e doar la un singur club, ci la toate din suburbiile capitalei. Acolo inca se mai pastreaza aceasta mentalitate de a fi cool fumind si consumind alcool. Dar „gopii” ramin asa pina se maturizeaza si isi gasesc ceva de lucru, asa ca se mai dezvolta un pic. Dar ce sa spunem despre scolaritele astea? Sunt viitoarele mame, este o situatie dezastruoasa cred… Am si eu bunei si ador locurile pitoresti din imprejurime, insa imi e de ajuns sa ies seara, ca mi se taie pofta si vreau inapoi acasa.
      Whatever postul e bun si oglindeste situatia generatiei de astazi.. Sper ca mintea li se va trezi odata, daca o mai au..

Lasă un răspuns

Nor etichete

