Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Viitorul suna naspa.

Odata la 10-15 ani se pune in discutie ideea ca viitorul nostru şade in mana tinerilor. Cu alte cuvinte viitorul vostru e la mila mea…iar dacă aş fi in locul vostru, nu mi-aş face prea mari speranţe.

Dar şi eu o să ajung candva sa sper că ce nu am realizat va fi făcut de cei mai tineri ca mine. Şi văd mulţi copii de 7-8 ani, cu personalităţi în formare. aşa că nu am cum să nu mă gândesc că dacă o să fie vreodată nevoie să imi pun speranţa in ei…ei bine am belit pula. Acum ştiu ce gândesc părinţii mei…

Îi vezi cum se zvârcolesc, care mai de care mai curajos şi gata să se bage in seamă. Şi stai să te gândeşti că e bine că personalităţile puternice se formează mai târziu…altfel viitorul sună naşpa.

Şi dacă stai să te gândeşti, ei fac cel putin la fel de multe prostii ca şi noi pe vremea lor. Şi ei sparg geamuri, şi ei dau cu bulgări in babe, şi ei cad şi se julesc. În schimb, ce s-a schimbat in perioada dintre generaţiile astea este limbajul. Ăştia noi înjură măi tată…

Îi vezi cu organele la gură deşi ei incă nu au auzit de poluţie, iar dacă au auzit atunci cred că e vreo boală ceva. De exemplu, când eram eu într-a IV-a, sexul era „Cuvântul cu f…” şi nici nu prea ştiam bine care e treaba cu el. Vedeam prin filme că incep să se lingă unu cu una, aruncă jos textila, după care cadrul filmului se schimba, iar eu rămâneam cu un gust amar. Stiam ca e pe principiul lacatului…dar nu mai pricepeam care e rolul berzei. O fi iesit la pensie..?

Acum este altceva…un copil de clasa a IV-a te baga in pizda matii de urgenta daca nu ii convine ceva. Ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc, un pusti de pe aici de la tara a fost rugat de bunica-sa sa se bage pe sub un sopron ca sa ia cateva oua.

Piciul incearca sa ajunga…vede ca nu poate, asa ca iese de sub sopron si incheie problema…„Mamaie, să-mi bag pula in ouăle tale”. Atât, fără lamentări, fără alte explicaţii.

La final vin cu o intrebare pentru voi…Sperati ca astia micii o sa fie mai buni decat suntem noi?

Va pupa eu !

Comments on: "Viitorul suna naspa." (5)

  1. cei mici o sa vorbeasca in limbaj de pe facebook.Deja cunosc baieti si fete de peste 18 ani care vorbesc si in viata reala in felul cum scrie pe mess gen dulshe, dlaglutza etc

  2. daca’i zic unui copil de 7 ani ca l’adus barza, imi zice sa’i sug pula

  3. mit cell said:

    Din pacate, cu cei care gandesc ca voi, este adevarat… viitorul suna tare naspa. Dar mai sunt si tineri cu capul pe umeri si cu picioarele pe pamant.

Lasă un răspuns

Nor etichete

