Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

aproximativ 100.000

Am adunat si noi 102.000 de vizualizari de la nasterea acestui blog. Pot sa zic ca jumatate din acesti vizitatori au intrat intamplator.
Am hotarat ca cu aceasta ocazia sa fac un TOP20 celor mai fierbinti postari din istoria blogului de aproape 2 ani.
Cu Coca-Cola langa mine si cu laptopul pe brate mi’am fut*t ochii o seara intreaga sa recitesc majoritatea posturilor. Una vreau sa spun, numai eu unul stiu cat de mult vreau sa’l injur pe vulpoi pentru ale sale 359 de postari.(rasistule)

Top’ul nu e facut crescator de la cel mai bun la cel mai rau sau viceversa… E facut la intamplare:


Top1
O zi obisnuita,compusa din 24 de ore
Top2Convorbiri telefonice stupide
Top3 Despre Ora Pamantului
Top4Si dragostea se toceste
Top5 Stadiile betiilor
Top6Defecte
Top7Mi se intampla
Top8Regula de 3 secunde. Varianta tocilarului
Top9Ce poti sa faci fara bani
Top10Defecte
Top11De ce iubim femeile?
Top12Ce trebui sa faci cand esti plictisit
Top13Regimul sanatos al unui cocalar de hi5
Top14Cum sa te sinucizi fericit
Top15Daca ati fi ultimul…
Top16Dilema de 8 martie
Top17Peripetii la un full night
Top18Vagabonzii
Top19 Preludiu de primavara
Top20Scrisoare catre Mos Craciun

Ma duc sa mananc, dupa atatea ore de munca, cred ca ati aruncat un ochi la TOPUL cele mai bune postari…
shit!!! trebuie sa fac dus si sa invat si la biologie …

Lasă un răspuns

Nor etichete

