Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Te iei aiurea…

El :Inteleg ca te-ai suparat ca am uitat complet de 8 martie. E normal, sunt un cretin si merit orice acuza pe care mi-o aduci. Doar ca ieri am fost super ocupat…Doar stii cum e la mine la servici. Tone peste tone de hartii si seful care urla la mine de parca mai are putin si moare pe loc. Te rog iarta’ma !!

Ea: Era al naibii de greu sa gasesti un minut sa trimiti un mesaj pentru femeia pe care o iubesti cel mai mult…

El: De fapt, daca stam sa ne gandim…pe mama o iubesc mai mult. Ba nu, ba nu, scumpo de fapt tu esti singura femeie pentru care am ochi. Mai tii minte atunci cand colega aia a ta a incercat sa se dea la mine, iar eu am respins’o rece. arata bine…dar eu doar pe tine te iubesc.

Ea: Bine…

El: Nu pot sa suport cand imi raspunzi asa rece…eu ce ar trebui sa inteleg din asta? Ca ti-a trecut? Ca inca mai esti suparata pe mine…te rog spune’mi ceva ca sa nu raman chinuit. Uite ce frumoase sunt florile pe care ti le’am adus astazi…chiar nu mai conteaza deloc?

Ea: De ieri pana astazi puteam sa mor de nshpe ori. Eu vroiam ieri un gest de la tine, macar sa mor impacata cu gandul ca ma iubesti.

El: Draga mea, daca este sa gandim asa…puteai sa mori si inainte de 7 martie si atunci toata discutia asta nu ar mai fi avut loc. Ai dreptate, scuza’ma, zic tampenii. Doar ca stiu ca am gresit, dar nu mai pot da timpul inapoi. As vrea sa mai fie si azi ieri, iar eu sa iti aduc o mie de trandafiri…dar asta nu o sa se mai intample pana anul viitor.

Ea: Cine zice ca anul viitor vom mai fi impreuna?

El: Draga mea, te implor, ma pun in genunchi in fata ta, te iubesc de nu stiu ce e cu mine. Nu ma parasi pentru o prostie. Fac orice…mergem in vacanta la Milano, ne mutam intr-o garsoniera mai mare…orice vrei tu !!

Ea: Te iei aiurea…

Va regasiti cumva in ce am scris mai sus, in aceasta fatidica zi de 9 martie?

Va pupa eu…

Comments on: "Te iei aiurea…" (1)

  1. Nu dar a fost foarte tatre =))))

Lasă un răspuns

Nor de etichete

