Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Incredibil

Incredibil cît de repede putem zbura cu gîndu,incredibil cît de repede putem să ne schimbăm starea…incredibil.Ființa umană este ceva incredibil spre exemplu astăzi la amiază eram gata să-mi schimb universitatea sau cel puțin domeniul de activitate acum îmi place mult ce fac și “parcă” nu mai vreau nimic.

Cu cinci minute în urmă eram înfuriat că scriu o frază pe o foaie și aud cum scîrțîie pixul fiindcă nu pusesem nimic sub ea, peste cinci minute mi-au fost acceptate cîtevai cereri de prietenie pe facebook și eram din nou fericit…nu știu de ce însă știu că e bine să fii fericit,chiar și fără motiv(și nu mă refer la etnobotanice🙂 ).

Încă  nu cred 100% că orice vis poate deveni realitate,dar vreau să cred că eu sunt singurul ce pot să-mi satisfac orice dorință ceea ce e aproape echivalent cu îndeplinirea oricărui vis.

Acum deja revin la normal…e interesant de fiece dată cînd revin acasă,îmi schimb complet starea,iar pe parcursul zilei e posibil să se schimbe din 5 în 5 minute…incredibilă ființă e omul:schimbător și în căutare,de ce nu se poate astîmpăra?

Comments on: "Incredibil" (1)

  1. SUper chiar suuper.Ai niste idei asa incredibile..Ai un blog super fain.Imi place ca scrii fara sa iti pese de idioti!!!
    Bravo omule.Sa nu renunti la ce faci ca esti talentat!!
    Am si eu un blog..Nu la fel de bun ca al tau..Dar oricum incerc si credema..Ma inspiri!!!

Lasă un răspuns

Nor etichete

