Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Învățăm

După o săptămînă furtunoasă de studii mi-a venit în minte să vă împărtășesc cum merge procesul de formare a personalității mele în Universitatea Agrară de Stat din Moldova.

So…primul aspect despre care vă vorbesc este cursul de informatică la care studentele de la drept nu ezită să mai facă cîtevai poze pentru odnoklasssniki și fb(deși mulți din colegii mei cunoscînd facebook-ul ca pe o lume nedescoperită, încă).

Personal nu am probleme cu informatica ,deși îmi iese pe ochi C/C++ -ul și Microsoft Word-ul ,dar așa cum pe profesor îl chiamă la fel Aurelian…am pile🙂 și privilegii.

Al doilea aspect la care vreau să mă opresc este lecția de practică de Baze ale Construcției,deci nu ezităm să ne dezvoltăm rezolvînd integrame sportive (eu citeam Pielea de Curzio Malaparte,încerc să fiu un pic mai elevat🙂 ),după lungile lecții de curs unde scriem non-stop componentele unei contrucții avem și noi dreptul la puțin relax .

Astăzi…sau mai bine zis ieri am fost eliberat de la ore,de fapt majoritatea masculilor de la facultatea Cadastru și Drept au fost eliberați de la ore,cu ocazia : citez cuvintele prodecanului Potîngă “Veți merge cu Protecția Civilă” nelămurind ce și cum trebuie să facem.

Astfel dis-de-dimineață scula-mă-și eu și merseși la facultă acolo deja mă așteptau vre-o 30 de masculi unde am primit “costum de salvator” în care intra o cască și un costum cu trei mărimi mai mare.Apoi am fost “încărcați ” în 3 autobuze mai vechi decît UASM-ul deși nu le lipsea muzica ce nu cînta nimic altceva decît hit-ul:Ei dacă mor eu cui rămîi… ajunși la fața locului(un capăt al Chișinăului) ne-am aliniat.Totul era într-o atmosferă de anii ’60 vre-o 5 militari coceau pateuri în niște cazane asemănătoare celor de pe timpul celui de-al doilea război mondial. Ok , totul s-a făcut pentru a simula o situație excepțională în fața primarului Chirtoacă ce și-a făcut apariția cu o întîrziere pare-mi-se de vre-o 20 minute. Totuși eu nu am înțeles care a fost scopul participării noastre (adică a facultății Caastru și Drept) fiindcă nu am făcut nimic,ne-am aliniat a venit primaru’ ne-a văzut s-a salutat și am plecat…

Săptămîna deja trecută, îmi va rămîne în memorie ceva timp.Pla mea …totul se face de ochii lumii!

N.B.CHELOO și-a lansat noul album Cel care uraste cumpărați albumul și ascultați-l …nu-l download-ați de pe net(așa cum am făcut eu).

Altceva: LOL și OMG au fost incluse în Dicționarul Oxford Explicativ🙂

Ceau ceau!

Comments on: "Învățăm" (1)

  1. la noi, la liceu, l. romana si tot asa informatica sunt preferate pt. fotografii xD

Lasă un răspuns

Nor etichete

