Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Fell like sh#t

Astăzi am hotărît să-mi scurtez săptămînă și totodată să-mi apropii weekend-ul,oficial mîine oficial voi chiuli de la ore 🙂 mă amuză acest fapt sigur, am doar o singură pereche – motivul pentru care am hotărît să vin mai devreme acasă.

NU pot să mă satur de internet,devine un viciu acest lucru.Întîmplător am dat de ceva amuzant cu care aș dori să mă împart,nu mergem departe,chiar pe site-ul de socializare odnoklassniki deci un status :

Unul a făcut Muuuaa și restu’ din urma lui.

Vreau să-mi închipui ce era în mintea lui sergiu xD și danielei cebotari cînd au scris acest status wow o să am cît mai multe Klass-uri și oi fi popular. Aiurea!

p.S:În moment ce scriam mi-a venit o idee tîmpită să arăt părinților fotografiile de la Zoo și întîmplător printre ele s-a nimerit și o fotografie în care eu fumez kalian…a continuat juma’ de oră să lămuresc că nu e dăunător organismului(deși e) și că sunt conștient de ceea ce fac.

I feel like sh#t și încă vinovat!

ceau ceau!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

