Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Interesant vs. Interesat

Nu că m-aș lăuda dar de la o vreme încerc să nu-mi umplu capul cu tot gunoiul ce se discută în societate,încercă să nu mă includ în toată masa cenușie ce găurește rațiunea unui om mai ceva ca centrala de la Focushima stratul de ozon.

Am început să spun persoanelor cuvntele nu mă interesează, deși îmi aprind paie în cap de foarte multe ori îndeosebi cînd o spun părinților mei.Nu știu poate cei ce primesc în dar această replică se simt ofensați însă chiar nu mă simt interesat de unele lucruri și consider că ar trebui să culeagă ceva util despre mine în urma discuției.

Termenii ineresant și interesat (a.k.a nu mă interesează,nu sunt interesat etc.) îi folosesc deloc  la locul lor.

INTERESÁT, -Ă, interesați, -te, adj. 1. Care are un interes (într-o afacere), care are de tras foloase. 2. Care urmărește numai interesul său personal;meschin. 3. Plin de curiozitate.

INTERESÁNT, -Ă, interesanți, -te, adj. Care interesează, care prezintă sau trezește interes; vrednic de interes, demn de atenție. ♦ Care atrage atenția; puțin obișnuit, ciudat, bizar, aparte.

Da,par sinonime; nu și pentru mine,pentru a mă înțelege mai bine le voi include în contexte:

Deci:

Nu sunt interesat de faptul că astăzi și chiat în acest moment se desfășoară nunta regală,însă mi-e interesant(mai port în mine cîtevai picături de bîrfitor xDDD).Apropo cei de la ProTv chiar exagerează,fiecare acțiune o bagă pe twitter:

Da,îmi puteí spune că practic  nu e nici o diferență, că sunt total greșit folosind aceste 2 cuvinte în astfel de contexte dar eu spun așa:nu cunosc alte cuvinte ce ar expune starea mea la moment de curiozitate decît interesat și interesant.Atît.

Curiozitatea este boala „urechilor” ascuţite.

Comments on: "Interesant vs. Interesat" (1)

  1. Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/

Lasă un răspuns

Nor de etichete

