Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

FLASHBACK

Prietene mea. Suntem de ceva timp impreuna. O fata speciala, speciala prin faptul ca e simpla’n sine, cu un suflet deschis si copilaresc. Din prima zi cand am cunoscut’o, cand am luato de la scoala de la un alt capat al orasului, mi’a lasat o impresie de parca as fi cunoscuto de o viata. Un zambet divin cu gaurele’n obrajori, doi obrajori sub doi ochi verzi. Buzele destul de dulci a gust de struguri ca sa le savurez de fiecare data cand o vad. E nantuta, numai buna pentru mine incat reusesc sa o sarut pe frunte.

O fire omeneasca destul de energetica, nu reuseste sa steie locului, vrea aventura si plimbare. (Imi amintesc ca’n prima zi cand ne intorceam de la scoala, umblamo pe strazi, sunam la usile oamenilor si apoi fugeam sa nu ne prinda, in prima zi , am sarit gardul si i’am furat o floare din gradina nu-stiu-cui).

Ieri, duminica, am fost si am luato d’acasa ca sa ne ducem sa ne plimbam, m’a chemat sa intru pana sus si s’o astepta pana sa se imbrace. Atata timp cat o asteptam sa se’mbrace mi’a dat un album cu poze ca sa ma uit. Era gros ca o carte de povesti. Imagini din viata a doi copii zambareti, sora si fratele prietenii mele. Doi copilasi micuti ce zambeau in or ce poza priveam. Priveam cu placere acele poze si cu zambetul pe buze.

Erau al draqului de frumoase pozele, parca simteam ca ma doare ceva’n interior si simteam ca s’a ridicat praful in casa si mi’a intrat in ochi caci parca se umezisera ochii. Priveam pozele unor copii fericiti, alaturi de parinti si’mi aminteam de copilaria mea care nu este o copilarie, adica am fost un copil fara copilarie, am crescut fara parinti. Nu m’a deranjat faptul ca am crescut fara parinti dar totusi cand vad un copil ce merge cu parintii de mana… nu pot decat sa zambesc, e ceva de ce eu nu am avut parte. Am doar flashback’uri din copilarie cat am fost alaturi de parinti, doar niste imagini ce le tin minte de cand aveam 5 ani, varsta la care parintii m’au lasat.

Comments on: "FLASHBACK" (3)

  1. viata ta batè filmul fatratè

  2. George93 said:

    De ce ai scris „Prietene mea”? Am vazut ca ai mai facut ceva greseli ;))

Lasă un răspuns

Nor etichete

