Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ceva nou

„Nimic nu slăbeşte şi nu distruge corpul omului ca o lungă inactivitate fizică.” – Aristotel

Astăzi am avut o zi bună,continuă să fi bună.Am făcut ceva lucru fizic am socializat mult (face2face nu cu ochii în calculator) și am avut o revelație : dacă mă mișc mult și socializez nu mă enervez (sunt o fire destul de nervoasă și îmi displace asta pînă acum știam ce să facă pentru a schimba asta dar nu făceam).

Am citit peste tot ca să fiu sociabil să am un somn normal etc.etc. , știam! La fel știam că e bine dacă voi fi așa cum scrie dar nu făceam aproape nimic  în legătură cu asta.Am avut un somn lung și m-am trezit exaxt la ora care trebuia.Am vorbit cu persoane care nu le-am văzut de ceva timp și mi-a făcut o plăcere enormă.

În sfîrșit modul pozititv de viață naște o atitudine pozitivă către orice și asta e nemaipomenit de bine!!!

“Păstrează-ţi gândurile pozitive, pentru că aceste gânduri vor deveni cuvinte.
Păstrează-ţi vorbele pozitive, pentru că aceste vorbe se pot transforma în acţiuni.
Păstrează-ţi acţiunile pozitive, pentru că aceste acţiuni pot deveni obiceiuri.
Păstrează-ţi obiceiurile pozitive, pentru că acestea pot deveni modul tău de a trăi.
Păstrează-ţi modul de viaţă pozitiv, pentru că acest mod de viaţă poate deveni destinul tău.”
(Mahatma Ghandi)

Lasă un răspuns

Nor etichete

