Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Recenzii seriale

Priviți seriale ? Eu privesc!Multe și îmi ea o groază de timp.La momentul actual conform myepisodes.com(un site destul de folositor pentru iubitorii de show-uri) am pierdut 3 săptămîni 5 zile 15 ore și 30 minute pe seriale.Lista o vedeți mai jos.

click dreapta–>>Vezi imaginea pentru a vedea imaginea integral.

E aproape vară,e timpul cînd femelele demonstrează tot ce au mai bun fără riscul de a îngheța (asta se întîmplă iarna) și cînd e finalul tuturor sezoanelor serialelor ce le urmăresc.Vin cu cîte o mică recenzie despre fiecare.
Deci:
House M.D. –pe tot parcursul sezonului nu că ar fi fost suspans,nu caracterizează asta „Hausizmul” dar era de așteptat că finalul va fi intersectat de Cuddy și așa cum oricare final de episod din serial e rupător, acesta nu e o excepție.E viceversa/antonimul sfîrșitului de sezon precedent.Total imprevizibil și surprinzător plin de dramă și umor aproape negru.Minunat nu m-a dezamăgit deloc.Superb.
Nikita – În descreștere…nu aveam ce privi(mai stupid motiv nu puteam găsi) și am început Nikita.Spre sfîrșit de sezon serialul devine monoton și absolut penibil.Acțiunea nu că dispare dar se lasă în umbră,însăși Nikita se lasă în umbră.Da sunt și momente bune însă ceea pe ce ar trebui să pună accentul serialul lasă de dorit.Scenariștii poate că vor să aducă serialul la o treaptă mai înaltă decît răzbunarea Nikitei,însă nu cred că le reușește.M-a cam dezamăgit finalul.Aștept sezonul următor poate o fi ceva mai bun.
The Vampire Diaries – lucrurile care îmi plac la acest serial e captivitatea s-a și desigur actorii(fetițelor muriți după Damon,eu nu  da’ Elena e bună) în rest e mai puín …însă captivitatea compensează.Poate dacă aș fi citit cărțile aș acea altă părere însă rămîne asta pînă cînd.Sezonul 2 față de primul mi s-a părut mai slab,însă același s2 scoate mulți ași din mînecă și asta mi-a plăcut.Mi-a făcut plăcere să-l urmăresc.Aproape minunat. 
Gossip girl – un serial cretin  ,dar îl privesc îmi place să-l ia naiba.Acest final de sezon nu decade e la aceeași treaptă poate chiar mai sus.Persoanjele se mai maturizează,apare iarăși Georgina cu planurile ei malefice și mă face să aștept sezonul următor.Unicul persoanj care încă nu am ănceput să-l urăsc e Dan,dar după spoilere sezonului următor va intra și el în lista mea neagră.Superb.
Restul show-urilor sau sunt închise sau finalul a fost demult…oricum am cam obosit să tapez pe întuneric și mi-e lene să mă scol să aprind lumina.Aștept Dexter s6!

Ceau ceau!!!
P.S. pe Tv-pedia sunt spoilere despre noile sezoane ale serialelor de la CW,enjoy.