Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

1 an pana la Bac: Este timp frate, nu e nici o problema, doar nu ajung neurochirurg sau mai stiu eu ce…cum am frecat’o 11 ani, mai merge inca un an.

6 luni pana la Bac: (vezi mai sus)

2 luni pana la Bac: (rezultate catastrofale la simulare): Pai sa vezi, ca asta nu e tot ce pot eu, de fapt eu puteam si mai mult dar a fost cel mai al dracului subiect, sigur mai invat pana la Bac…

1 luna pana la Bac: Brb am banchetul…

2 saptamani pana la Bac: Sigur o sa pice Morometii sau Ion la romana, iar la mate de un cinci ma scot eu…Fane, hai la o bila !

1 saptamana pana la Bac: Baaaaai !!! Mi’a spart cineva messu’…

Dimineata primei probe: Vai sa’mi bag p**a n’am invatat nimic.

P.S. Astia sunteti mai batrani ca noi si va asteptati sa va platim noi pensiile, va dau un sfat: INGRIJORATI-VA !!

Pupa’va’sh eu !

Comments on: "Traseul liceanului tarziu…" (3)

  1. 🙂
    eu am scapat de bac anul trecut 😀

  2. brb am banchetu =)))

Lasă un răspuns

Nor de etichete

