Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Best news site ever

Știați că situația în Republica Moldova e praf din oricare punct de vedere ai privi? Eu m-am convins încă o dată.Totul a început ieri cînd mi s-a sculat puțin de situația politică,o fuck s-a primit … ce s-a primit,sper că ați înțeles  .

Am căutat un site de știri neinfluențat de nimeni,cu știri ce m-ar interesa și unde aș putea scrie un comentariu care să poată fi perceput corect  eventual dezbătut de niște cetățeni întregi la cap.Chiar am avut intenția să subscriu la mai multe site-uri.Nu prea îmi dădeam seama că nu o să găsesc ce-mi trebuie.

Ok,am citit de mai multe ori știri de pe Unimedia mă enerva la culme haosul  de pe prima pagină,am impresia că îl administrează un clovn și încearcă din răsputeri să o facă căt mai amuzantă,e funny cînd printre o știre “hot”  se pierde cîte o reclamă gen “Best emoticons & winks ever”.

Nu dețin PC super tare de ultima generație,mai rău acesta care-l am e luat la mîna a doua,în sfîrșit mai puțin contează dar ieri placa mea video de 64 Mb nu mai rezista la buchetul de reclame de pe unimedia.md  (mă bucură faptul că nu era Travian-ul,în genere nu-l mai văd de la o vreme).Tot ce vrei:vinuri,călătorii în grecia și desigur cele 3 sau 4 forțe care rulează Moldova (PC,PLDM,PD,PL) odinea în care le-am scris nu are vre-o semnificație xD.Pînă aici era paharul 50% plin de furie și dorința de a apăsa pe x în colțul din dreapta.Am deschis o știre (la capitolul știri sunt unii dintre cei mai buni deși au și trash) au umplut paharul comentariile, comentează doar oligofreni și prototipul țăranului moldovean cu telefon mobil în căruță (deși e una și aceeași persoană).Sunt atît de obsedați să-și exprime punctul de vedere și să-și susțină partidul (care nu le oferă aproape nimic) că uită despre ce este știrea și comentează în genere pe o temă aleatorie.

Enjoy,știrea : Filat declară că Valeri Kuzmin a jignit cetățenii R. Moldova: A făcut o gafă!(o fuck gafă,diplomație deontologie și toate*igiile…de asta ai vrut să dai dovadă?, nuuuuu, pur și simplu încă o dată Moldova cu tine în Frunte linge-n cur Federația Rusă.Ce a făcut Vladimir Voronin pe 7 aprilie cu ambasadorul României persoană non-grată și …Doamne era să spun l-au exilat acasă,deși nu avea dovezi relevante că a contribuit cumva la ceea ce s-a întîmplat…în sfîrșit Trăim În Moldova).

Iar-și mi se întîmplă: încep să scriu un articol dezvolt prima idee prea tare și mă apucă lenea să scriu mai departe.

În 2 cuvinte:

ProTv e atît de penibil că nu am îndrăznit să-l deschid,fug după audiență ca ursul după miere e destul să cadă o cioară în Piața Marii Adunări Naționale că ProTv-ul e pe loc, reportajul il fac din mers fara sa mai ajunga la fața locului, îl pun deja pe net.

PublikaTV stau la mare îndoială.

JurnalTV da, e prima televiziune de știri bla bla bla bla dar luați-vă de mînă cu ProTv.Îl depășește la capitolul profesionalism(am în vedere că prezentatorii,reportajele sunt la un nivel mai nalt decît a celor de la ProTV dar temele sunt același bullshit).Dar aici am descoperit site-ul jurnal.md…e ceva interesant cu același busllshit ca la protv însă printre aceste cct-uri se mai pierde cîte un articol bun.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

