Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

La ora la care scriu asta mintea mi-e full de acizi nucleici si aglutinogene. Maine vine proba la biologie la bac, iar daca la celelalte am mai dat-o in balarii, aici nu imi mai permit. Fiindca vreau sa dau la Medicina, facultatea cu probabil cea mai mare concurenta.

Sunt mii de elevi care au in plan Medicina, iar locurile sunt destul de putine…301 la buget, 143 cu taxa si ,bineinteles, 4 locuri la buget pentru tigani. Asta ma intriga mai mult decat orice…

Inteleg ca tigania asta e facuta in scopul reducerii de rromales ce stau pe pula statului, cersind in Italia si turnand puradei in Romania. Dar de ce sa le faci loc separat lor la facultate? Vrei sa ajungi doctor? Pai invata frate de iti sar capacele, asa cum facem noi, restul celor care nu avem adeverinta de bronzat.

Avand in vedere ca tiganii ajung la facultate cum ajunge ploaia in desert (rar si pe termen scurt), locurile astea de rromi ar putea fi ocupate si cu medie de 6. Deci, in timp ce restul elevilor au nevoie de 9.40, tiganul mioritic trebuie sa faca herculianul efort de a termina liceul si de a trece bacul…si dupa aia e doctor…tot pe banii statului.

Si ce se intampla daca rromul de abia se descurca la facultate? Pai nimic, doar e la buget special, si va termina facultatea orice ar fi…chiar daca pana atunci se va fi descoperit vaccinul anti HIV si ADN-ul cu trei catene…

Nu stiu cum va simtiti voi, dar eu ma simt al naibii de discriminat in tara mea. Si iti promit eu draga Romanie ca o sa te fut in gura cu prima ocazie.

Tara mea e o comoara…

….e, sa mori tu ?!?!

Va pupa eu !

Comments on: "Discrminarea tiganilor? E, sa mori tu !" (7)

  1. George93 said:

    Bac-ul nu se da in anu 4?

  2. George93 said:

    Multi inainte, ce sa zic… frumos pt tine, eu o sa fac 18 si am terminat anul 3, plus ca am de facut 5 :<

  3. Intrebare intrebatoare: Cum a fost la proba de bio ? 😀

  4. malonegerald said:

    Da. E nedreaptă decizia asta. Dacă ar trebui sa candideze rromii împreună cu toți candidații nu ai fi găsit la medicină decât 1-2 la 20-30 de ani. Așa hai sa punem pentru maghiari separat vreo 10 locuri , vreo 5 pentru slavi( sârbi , lituanieni și bulgari ) , vreo 2-3 pentru turci , iar pentru români restul locurilor . Să se bată 100.000 romani pe 100 locuri ramase.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

