Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Atentie..text lung !

Au aparut si notele la Bac. Dezastru frate, medii mici, picati pe rupte, interviuri tulburatoare cu tipe care plang de fuge camasa de pe ele. “Eu am verificat baremul, trebuia sa iau peste 5…nu e correct…Muie Funeriu fiindca nu am luat Bac-ul.”

Iar la televizor aceeasi poveste: Dezastru, cataclism, catastrofa !! Cele mai mici medii la Bac din ultimii 2010 ani ! Cine e de vina? O fi profesorii,o  fi ministrul, o fi Basescu, o fi Fukushima? Elevii…nooo, ei au invatat saracii, ce vina au ei ca au fost subiecte grele? Judecate din interior, de un elev care a dat bacalaureatul anul acesta (recte subsemnatul), lucrurile stau cu totul altfel fata de cum sunt prezentate la TV-eu.

Subiectele

Incepand cu romana, subiectele nu au fost grele, ba dimpotriva, au fost chiar acceptabile comparative cu sinistra varianta in care am fi primit poezie la subietul III. Sa fi vazut atunci jale si durere…In schimb, accesibilitatea subiectelor a fost compensata de cretinismul (sau neatentia) multora care au batut campii despre orice mai putin text dramatic.

Ultima noapte, Enigma Otiliei, domnul Goe…toate au fost abordate in subiectele la romana. Si vorbim de al naibii de multi, o treime dintre cei care au dat Bacul.

La mate, in special T1 a fost mai dificil decat se astepta multa lume, inclusiv eu. Totusi eu nu am de ce sa ma plang, fiindca am urat matematica din clasa a V-a, din momentul in care si-a pierdut esenta practica pentru mine. Iar pentru examen am lucrat atatea variante incat voi detesta aceasta materie pentru restul vietii mele.

La Anatomie a fost usor. Mult mai usor decat ar fi putut sa pice.

Elevii

Se cunoaste diferenta dintre un elev care invata pentru o nota mare si unul care se multumeste cu un 6.00, cat sa nu mai revina in alta sesiune. Degeaba se caca pe ei prezentatorii si reporterii si cam tot restul tarii. Examenul este promovat sau picat doar de elev. El este singurul capabil sa isi decida soarta, iar atat timp cat lui i se rupe, chiar nu conteaza cine este ministru.

Iar interviurile de la liceele cu putini promovati  sunt…geniale. Acolo este majoritatea  viitorului. Si din pacate, pentru amarata asta de tara, viitorul seamana pana la perfectiune cu prezentul. Aceeasi oameni care cauta scuze, care acuza guvernul pentru incompeteta lor, care au trecut degeaba prin scoala.

Profesorii

In fond, calitatea profesorului de la clasa se va reflecta, in oarecare masura in media de la examen. Profesorii cu adevarat buni pot influenta in bine o anumita generatie de elevi. De obicei, profesorii buni se gasesc la liceele cu pedigree, acolo unde munca lor este mai vizibila, prin note mai bune. Totusi, profesori buni gasesti la orice liceu, dar acolo unde ei reprezinta minoritatea, munca lor va fi degeaba.

Si majoritatea profesorilor este MEDIOCRA !

Suma tuturor acestor elemente, plus inca alte cateva defines acest “esec la Bac”. Desi, dupa parerea mea, nu arata adevarata pregatire a elevilor, care este mai slaba de atat !

P.S. Romana: 9.80

Mate M2: 8.35

Biologie: 10.00

Nu ca m-as lauda…:D

Just sayin’…

Comments on: "Dezastru la Bac! Cautam vinovati…" (12)

  1. Felicitari! 🙂

  2. subiectele la mate au fost jale , mai ales la M1

  3. Ce vrea sa zica „M1” si „M2”? 😀

    • gradele de dificultate…M1 e pentru cei de la profil mate-info, iar M2 e pentru filologi.

  4. George93 said:

    Ai vazut stirile? Cica e vina controlorilor ca intrau prea des prin clase si saracii copii nu s-au putut concentra :))

    • E buna asta =)))…controlorii si cu ploaia de afara au speriat elevii. Sunt convins…

  5. George93 said:

    A aparut un video haios pe 220.ro „Hitler si BAC-ul” ;))

  6. Felicitari. Sunt perfect de acord cu tine.
    Daca nu te superi si eu tocmai am scris un astfel de articol, si cautam o poza adecvata. O voi pune pe cea care ai pus-o tu, specificand sursa, e ok? 🙂
    Inca o data felicitari atat pentru note cat si pentru articol!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

