Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Thank you !!!

Multumesc:

  • Firmei care livreaza current. La orice adiere de vant, la cea mai mica intentia de ploaie imi pica curentul. In ultimile doua saptamani s-a intamplat de multe ori sa ma plimb prin casa cu lumanarea.
  • Dirigintei care a trimis o scrisoare de felicitare parintilor mei cu ocazia depasirii bac-ului. Inca cineva mandru de mine…
  • Daciei care a incetat fabricarea modelului papuc. A salvat multi oameni de la nervi inutili…exemplul cel mai bun ramane taica’meu, care face febra musculara la fiecare intoarcere din 3 miscari.
  • Tuturor paralamentarilor si guvernantilor carora chiar le pasa de soarta celor care i-au votat…….=))))))))
  • Magazinelor care dau tigari la bucata. Fara ele as fi dat faliment de mult timp.
  • Profesorilor de la Medicina care sunt incapabili sa scoata o carte de grille pentru admitere fara greseli majore. Nu de gramatica, de biologie.
  • Tipelor de la clicknet care ma trateaza cu atata sictir, ori de cate ori mi se fute internetul. Voi sunteti sarea si piperul situatiei…fara voi as trece cu vederea mai usor zilele in care netul meu se face ca ploua.
  • Celor care nu au trecut bacul. Avem nevoie si de oameni care muncesc, nu doar de oameni cu facultati si masterate.
  • …si nu in ultimul rand, tie, cititorului.

Voi ati multumit deja celor care merita?

Va pupa eu !

Lasă un răspuns

Nor de etichete

