Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Viata de medicinist…

Cum e viata? Intr-o continua alergare :

  •  suna ceasul. Este 6:00 dimineata si iti vine sa-l arunci pe geam, pt ca, desi ti-ai dori sa mai ramai numai inca 5 min in pat, constientizezi ca ai doar 20 min pt a manca si a te pregati pt ziua lunga de 9 -10 ore care te asteapta.
  •  primul lucru pe care il faci este da apesi pe butonul ON al aparatului care produce „licoarea datatoare de viata”= CAFEAUA.

Orarul studentilor de la medicina e groaznic, cu pauze de 1-2 ore in care nici sa te duci acasa nu poti, nici sa stai in parc degeaba sau pe langa sala de anato adulmecand formolul.

Asa ca majoritatea zilelor sunt mai mult decat pierdute. Si profii au grija sa zica foarte simplu: „studiati si in timpul anului nu numai in sesiune ca nu puteti sa faceti fata”, sau „cititi lectia de dinainte ca atunci cand veniti la ora sa discutam doar”, nu spun ca nu au ei chef sa-si bata capul cu noi. E mult mai simplu sa stai sa fumezi tigari sau sa admiri copacii pe geam (aviz la adresa „anatomistilor” din seria 7).

Studentul e „sfatuit” ca e cea mai eficienta metoda. Ca sa nu mai zic de examenele puse duminica, recuperarea absentelor, care ar trebui sa fie doar decizia noastra si in interesul nostru si nu o obligatie, aluzii de genul ca „ai pisica la ciclu de aia nu ai putut sa vii?”, marirea notei la examen dupa prezente LA CURS (nu am mai auzit nicaieri asa ceva: PREZENTA LA CURS) 😯 la facultatea asta muncesti ca un sclav si esti tratat ca atare. ca sa nu mai zic de situatia medicilor tineri care nu au unde lucra. deci merita oare atatea constrangeri si sacrificii?
Facultatea de medicina te obliga sa fumezi… ai la pauze intre lp-uri in anii mici plus pauze de frecat menta prin spitale in anii mari incat daca nu fumezi te tampesti (pot da exemple din anul meu). Sau mananci sticksuri.

La faza asta iti toaca nervii UMF-ul, in loc sa puna tot odata condensat stai si-o freci, practic timpul util este cam 20%, restul frecangeala prin bar, holuri, curti de spitale etc. Si oricum toti astia de la med sumtem autodidacti, rar profi care sa te-nvete ceva.

Jumatate din examenele din facultatea asta se compun din grile care circula, un sfert examene pe bune, un sfert niste formalitati. Am fost la facultative care s-au tinut mai serios ca obligatoriile.
Cert ste ca incepand cu anul 4, gata e deja numa frectie. Iti alegi spitalele, te muti intre serii etc, fara mare efort scoti nota 10 ani de-a randul neintrerupt.
Hai ca primii 3 ani e mai dificil, ar mai fi ceva de capul facultatii asteia, anatomii si alte nebuneli, da in definitiv tot la 21-22 de ani ai scapat de invatat, ca si restul.

N-am zis-o eu !

via Forum Umf

Va pupa eu !

Comments on: "Viata de medicinist…" (2)

  1. Trueee,prea true a zis-o ! Faza cu prezenta la curs mi-a placut si mie si nu am crezut-o la inceput…pana cand nu am intrat in examen din cauza asta ! 😀 Iar la platitul absentelor…nu ma intreba pls cate milioane am platit :)).Ciudata facultatea asta,tare ciudata…in anul 1 am crezut ca am picat pe alta planeta.Dar nu iti zic mai mult de atat,mi-ai dat idei de o noua insemnare pe blog :D.

  2. Ti-am pregatit vulpoiule insemnarea :>.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

