Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Mihai Nesu vorbeste.

„Va multumesc mult! Cadourile, florile, desenele si celelalte expresii ale sprijinului vostru au fost impresionante. Cel mai emotionant moment a fost insa cel al fanilor echipei, la meciul cu AZ. In fiecare zi ma uit la pozele cu tricolorul imens si esarfele cu numele meu si ma copleseste si acum. A fost fantastic!

Cea mai noua veste despre evolutia recupetarii este ca imi controlez scaunul cu rotile cu mana acum, dupa ce inainte faceam acest lucru cu barbia. Cred ca am realizat progrese deosebite. Este o munca grea, insa pentru mine niciun lucru nu este prea dificil. Imi place fotbalul, il iubesc, si el m-a ajutat in fiecare zi sa ma pregatesc.

Mental, ma simt foarte puternic. Iar voua, cei care mi-ati aratat ca sunteti langa mine, va multumesc foarte mult! A fost mai mult decat credeam ca pot primi din partea voastra”

Ma bucur pentru el din toata inima.  Sper sa se recupereze complet.

Si nu pot sa nu observ cat de putina atentie a acordat presa acestui subiect…pai daca nu e scandal dom’le…

Just sayin’…

Lasă un răspuns

Nor etichete

