Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Stiu, sunt cu capul. Iar m’am indragostit de o tipa in 10 minute. Fara sa ne vorbim, fara sa ne cunoastem. Am fost dat pe spate de un gest de’al ei…Sa ma explic :

Ajung in statia de autobuz, stresat si ocupat cu ale mele. Flancat in dreapta de o babuta la un metru si o pensie, iar in stanga de un stalp pe care il si sprijineam, imi astept cursa. Din inertie, intorc capul si o vad. La inceput nu ii acord importanta, dar o urmaresc mai departe.

Imbracata intr’o fusta pana sub genunchi si o bluza simpatica, nu atragea prea tare atentia. De fapt era chiar anosta comparativ cu pitipoancele in calduri care misunau prin zona. Pe brate avea o piele bronzata, dar cu multe alunite, ce nu o faceau cu nimic mai atragatoare, dar ii confereau acea doza de unicitate ce o facea speciala.

In stanga, avea o geanta cat o zi de razboi, iar in dreapta, o tigara neagra, din care fuma atat de lent incat am crezut ca vad in reluare. Si asta a fost de ajuns pentru mine. Acel gest simplu, dar totusi incarcat de eleganta in care isi ducea tigara la gura m’a cucerit. O miscare pe care o vad si o fac de milioane de ori pe zi, a reusit sa ma atraga incurabil.

Probabil ca nu mai are sens sa spun ca in urmatoarele minute nu am facut altceva decat sa o privesc hipnotizat, ca un copil ce vede un truc magic si nu il intelege. O urmaream cum duce tigara la gura, cum trage incet sin u ma puteam satura. Din pacate, soarta ne-a despartit, ea urcand intr-un alt autobuz…fara tigara…

Ceao…

P.s. Daca te regasesti in descrierea mea, nu ezita sa imi trimiti un mail…I’l might just love you.

Comments on: "Al naibii romantic incurabil." (3)

  1. Ehm … pe viitor scrie ciao, oricum intotdeauna se improvizeaza mult dar nu se face nimic pana la urma dar cazualitatea faptelor ne vine des in intampinare nu ramane decat sa te decizi si sa alegi momentul potrivit. Nu a fost sa fie, stop.

  2. Pf,eu m-am îndrăgostit de la un oftat,aşa că eu sunt mai incurabilă ca tine.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

