Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Rest in…peace??

23 iulie 2011 va ramane in istorie ca o zi trista pentru multi. Ziua in care a murit drogata cu voce de aur, Amy Winehouse. Ar trebui sa tinem fiecare un moment de reculegere fiindca, nu’i asa, pe toti ne afecteaza cand un tanar talent “pleaca pe lumea cealalta”.

Asadar femeia care putea sa aiba totul, dar a ales sa nu aiba nimic nu mai este printre noi.  Sincer, ar trebui sa’mi para rau, fiindca a avut o voce fenomenala dupa care tanjesc multe dintre artistele de carton…dar nu imi pare, fiindca stiu ca a ales sa isi bata joc de ea si, mai ales, de cei care ii iubeau muzica. A iubit bautura, seringa si dobitocii, iar astea i’au adus moartea.

Ce mi se pare superb e ca ziaristii din Anglia aveau deja pregatita stirea mortii lui Amy, chiar inainte ca ea sa dea coltul. Pai asta mai este jurnalism?

Pe de alta parte au murit vreo 80 de oameni din cauza altui cretin, in Norvegia…dar nu va intereseaza nu?

Comments on: "Rest in…peace??" (4)

  1. Hmmm … exact la fel gandesc si eu: nu mi-a parut rau ca a murit desi imi placea vocea ei. Prea si-a batut joc de ea ani de zile. Toata lumea din jurul ei ii spunea (chiar si taica-so a iesit prin presa) ca daca nu termina cu drogurile nu va mai trai mult.

    Oare de ce unii oameni au totul si dau cu piciorul? Sunt atatia oameni simpli care ar vrea sa traiasca in conditiile in care a trait Amy chiar si pentru cateva zile.

    Am introdus articolul tau la Revista Presei:
    http://360romania.eu/360romania-80/rest-ina-peace-33487/

    • Si eu inteleg ce e aia o depresie si inteleg ca e foarte usor sa cazi intr-una atunci cand esti vedeta. Totusi ea a ales drogurile ca un mod de a depasi depresia, iar pentru asta nu pot avea simpatie pentru ea.

      Multumesc pentru ca ai introdus articolul la revista presei.

  2. „Si eu inteleg ce e aia o depresie si inteleg ca e foarte usor sa cazi intr-una atunci cand esti vedeta. Totusi ea a ales drogurile ca un mod de a depasi depresia, iar pentru asta nu pot avea simpatie pentru ea.”

    Nu am fost niciodata depresiv si nici nu am prieteni care sufera de asa ceva. Stiu din media ca este nasoala treaba – adica iti revii greu, dar chestiunea asta este valabila pentru oameni normali ca mine si ca tine.

    Un om care are milioane de euro in cont, ia primul avion spre cascada Niagara, sau spre Siberia primavara – vezi Kamceatka – (din ce am vazut pe net este superb). Daca vrei ceva mai serios, poti incerca sa ajuti oameni – la banii ei poti face foarte multe lucruri bune pentru foarte multi oameni.

    In fine: daca ai statutul financiar de care s-a bucurat Amy, ai foarte multe posibilitati de a da un sens vietii tale.

    Sunt unii care se drogheaza pt ca efectiv nu pot iesi din situatia in care se afla. Dar o persoana ca ea a avut toate usile deschise dar a ales sa si le tranteasca singura in nas.

    Din acest motiv nu imi pare rau pentru ea.

    „Multumesc pentru ca ai introdus articolul la revista presei.”

    Cu placere: am fost surprins sa vad ca ai scris exact cam ce gandeam si eu. Observatie de final: la revista presei orice utilizator poate adauga stiri (revista presei este creata de utilizatori, nu de un staff dedicat).

Lasă un răspuns

Nor de etichete

