Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

O problema delicata.

Uitati de Amy Winehouse, de Norvegia, de Basescu de copiii subnutriti din Africa. Aici e o problema cu adevarat data naibii:

 Sunt disperata! Aseara a venit prietenul meu la mine si ne-am uitat la un film. In timpul filmului el m-a strans in brate si eu am tras o basina si atunci am crezut ca intru in pamant de rusine. El s-a uitat foarte ciudat la mine si eu m-am uitat in alta parte. Dupaia l-am vazut punandu-si alarma la telefon peste 2 minute. Si cica l-a sunat maicasa sa se duca acasa ca are nevoie de el. La plecare nici nu ma pupat ca a zis ca se grabeste. Si ziua urmatoare nici nu ma mai sunat si nici nu a intrat pe mess.S-a suparat pe mine ca am tras partzu` (? Eu chiar nu am vrut. a fost un sentiment foarte jenant. Ajutativa cu un sfat !

No comment !

Furata de la spuse,  postata pe tpu.

Comments on: "O problema delicata." (1)

  1. Se mai intampla…
    Acum ce sa intelegem : chiar asta e motivul pentru care nu te mai cauta ?:)

Lasă un răspuns

Nor etichete

