Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Coca Cola

  E ora 6 diminiata, n’am dormit toata noaptea si urmeaza sa ma duc acum la culcare. Am lucrat putin la designul blogului, am montat o imagine GIF(animatie) pe care o vedeti in stanga blogului si bannerul de deasupra cu TRICOLORUL si cu titlu : > Dati’va si voi cu parerile despre imaginea blogului.
Am stat toata noaptea cu 2 cutii de Coca Cola langa mine, si cum sunt eu curios am dat un search pe gugăl si am aflat ca smecherul ce a inventat C.Cola in 1886 era farmacist. Cine stie ce naiba a pus el prin aceasta bautura magica?
Imi place ce continea aceasta bautura –
(o uncie = 28,34 grame)
Arome 7X – se folosesc 2 uncii de arome la 5 galoane de sirop, după următoarea formulă: alcool (8 uncii), ulei de portocale (20 picături), ulei de lămâie (30 picături), ulei de nucşoară (10 picături), coriandru (5 picături), antranilat de metil (10 picături) şi scorţişoară (10 picături).
Da mai stiu eu ceva despre Coca Cola. Deci un Geniu a cumparat in mai multe tari domeniul CocaCola, de exemplu : in Romania (cocacola.ro) in rusia (cocacola.ru) in italia (cocacola.it) si tot asa, a cumparat aceste domenii cu cate 10 euro in tara, iar cand compania Coca Cola s’a marit si s’a raspandit in  in mai bine de 200 de tari, a fost nevoita sa cumpere de la acest Geniu domeniile cu milioane de dolari🙂
Ca sa ma intelegi corect, eu nu fac publicitate la CocaCola.

Domnul Geniu, mult respect din partea mea, dar eu ma duc la culcare, ca e trecut de 6 diminiata.

Lasă un răspuns

Nor etichete

