Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Vulgarul din noi

Vin cu un articol care ne’ar interesa pe toti, de la varsta cea mai mica, de cand incepi a citi, pana la varsta cea mai inaintata, cand incepi a muri. E o problema sau un inconfort social si e vorba de cuvintele vulgare.
Multi le interpreteaza gresit si multi le primesc gresit. Nu sunt contra vorbei vulgare, insa sunt contra excesului. Nu mi se pare ceva frumos sa vezi un prost sau un cocalar ce foloseste vulgaritatea ca pe o guma de mestecat. Ba din contra mi se pare mai frumos, sa’i zicem asa, sau mai cu valoare o vorba, cand mai bagi si un cuvant vulgar. Nu’mi plac nici persoanele alea de iti zic „uite ca nu’i frumos sa vorbesti asa ma’ tinere”, da tu cum vorbeai in varsta mea?
Daca se cenzureaza un film cu cuvinte vulgare, de ce nu se cenzureaza si cuvantul „prost”? e si ala un cuvant vulgar ce jigneste. Mi se pare normal sa uzezi un vulgar in cantitatea normala, e ceva natural, ceva ce e mostenit de cand a aparut vorba omeneasca.
Parerea mea e ca, poti sa’ti permiti sa vorbesti liber cu prietenii, cu perosoanele de varsta ta si sa te limitezi la un limbaj mai frumos si adecvat cand esti in societate, acolo unde trebuie sa pari mai serios, mai civilizat.
Ceea ce priveste religia sau biserica, daca e pacat sau nu, eu spun ca nu. Daca zic: dute’n nasu matii sau dute’n burta mea, zic ceva murdar si vulgar? Ceea ce interzice biserica e sudalma (injuratura legata de lucruri sfinte). Dar pula si pizda sunt organe omenesti, precum ochi si urechi.
Intr’un final, vulgaritatea e doar o chestie de respect catre persoana cu care conversezi, mi se pare o vorba normala de grup, de panarama.

Si am venit si cu un video cu parile romanilor despre vulgariatea din limba romana.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

