Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Deficit de testicule.

De Demostene cati ati auzit? Nu conteaza, de Bianca Dragusanu ati auzit toti. E fata aia luata de Botezatu sub aripa lui protectoare, umflata cu silicon, botox si denumita model. Parere personala: Arata ca Pamela Anderson dupa o liposuctie esuata.

De ceva vreme ea isi arata farmecele si lipsa de sinapse la o emisiune, Burlacita, in care cativa baieti bine facuti (unul are sanii mai mari decat ea, ma jur) se calca pe coaie pentru a obtine…nu stiu exact ce. Probabil un One Night Stand cu gonflabila. Sau poate o ia de nevasta…brrr.

Nu sunt fan al emisiunii, nu i’am dat like pe facebook, nu imi pun telefonul la ora la care incepe, dar azi din lipsa de ocupatie am ramas sa o urmaresc. In mare fiindca sunt curios cat ii duce capul pe participanti. Dupa un sfert de ora de vizionat concluzia e simpla: nu prea mult…

Iar in timpul emisiunii, zeita botox are intalniri private cu nefericitii, care ar trebui sa o cucereasca prin vorbe, cu toate ca la multi dintre ei  muschii tin loc si de creier. Si e dureros. Al naibii de dureros sa ii vezi cum se fastacesc la vederea Dragusencei, cum isi pierd dintr’o data coaiele, muschii se pleostesc, iar ce mai ramane din ei se agata de fiecare cuvant al divei doar doar or putea sa lege conversatia mai departe.

Si sunt atat de penibili incat mi’e jena ca sunt din acelasi sex cu unii dintre ei. Astia suntem noi barbatii, care insistam ca suntem sexul tare si ca am trecut prin razboaie si durere? Milenii in care eram in stare sa ne luptam pana la moarte pentru onoarea noastra se duc pe p**a cand vedem pe una care are un cur si niste sani?

In cazul asta ne meritam soarta ba. Nu toti…doar majoritatea. Peste tot, pe toate forumurile, pe toate blogurile de barbati tinem sus stindardul, ca noi suntem macho, ca femeile sunt curve, ca se cupleaza pentru bani. Pai normal ma !! Pai daca femeile ne vad atat de penibili, normal ca ne folosesc.

Pana la proba contrarie, cea mai proasta femeie e mai desteapta decat un barbat in calduri.

P.S. 1. Majoritatea participantilor sunt plini de muschi, unul dintre ei are burta. Eu cu ala tin, chit ca e cretin.

P.S..2 Meseriile de hair-stylist, model pentru barbati ar trebui sa aiba in contractul de angajare conditia de castrare .

Just sayin’…

Comments on: "Deficit de testicule." (6)

  1. :))
    Imi pare rau sa iti spun dar ai pierdut ce era mai esential din emisiunea asta.
    Si eu ca si tine am deschis tv-ul intr-o seara si din lipsa de altceva m-am uitat . Era un barbat cam de vreo 40 de ani daca mai tin bine minte ,zis si avocatul. Penibil omul,ma jur ! Am avut ghinionul de a-l urmari cum dansa pe o melodie greceasca…am avut impresia ca ma uit la un film cu gay.In aceeasi seara fusese eliminat. Nu am inteles nici pana acum rostul prezentei lui acolo,mai ales ca la inceput de emisiune banuiesc ca se face vreun casting ceva. Ma rog…nici nu vreau sa ma gandesc cati au participat la casting si cati au lesinat cand au vazut-o pe Bianca…in poze :)). Imi pare rau ca nu l-ai prins si tu,ar fi fost o distractie pe cinste :D.

    • Mai bine ca nu l’am vazut, altfel chiar ca mi’ar fi fost rusine ca facem parte din acelasi regn.
      Cat despre onanistii pe pozele Biancai…probabil ca alcatuiesc majoritatea. Intr’adevar nici nu vreau sa ma gandesc ce a fost la preselectii…probabil sute de barbati gata sa ii linga picioarele asa zisei dive .

  2. Ha ha ha… ai pus degetul pe rana cu Burlacita. Mie chiar formatul emisiunii mie se pare o tampenie. Pretendentii sunt la TV deci nu pot sa se comporte normal ca s-ar plictisi lumea.

    Si in plus, care este miza pentru spectatori?!

    • Pentru spectatori nu vad vreo miza…pentru spectatoare este inca o comedie in care invata cum sa tina un barbat sub papuc doar cu ajutorul frumusetii si al tupeului.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

