Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Contrast


Dumnezeu foloseste singuratatea ca sa ne invete convetuirea. Foloseste mania ca sa ne arate infinita valoare a pacii. Folososte plictisitul ca sa puna in evidenta insemnatatea aventurii si a renuntarii. Dumnezeu foloseste tacerea ca sa ne invete raspunderea pentru cuvintele noastre. Foloseste oboseala ca sa putem intelege valoarea trezirii din somn. Foloseste boala ca sa puna in evidenta binecuvantarea sanatatii. Dumnezeu foloseste focul sa ne dea invatatura despre apa. Foloseste pamantul ca sa intelegem valoarea aerului. Foloseste moartea ca sa ne arate importanta vietii.

Comments on: "Contrast" (2)

  1. Cita dreptate ! :X:X

  2. Corect !
    Am cerut putere… Si viata mi-a dat dificultati pentru a ma face puternic.
    Am cerut intelepciune … Si viata mi-a dat probleme ca sa le rezolv.
    Am cerut prosperitate … Si viata mi-a dat un creier si muschi pentru a munci.
    Nu am primit nimic din ce am cerut … Dar am primit tot ce aveam nevoie.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

