Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

First time ever : Primul 4 !

Daca tot am vorbit despre primul curs de sofat, mai vin cu o prima data. Va mai amintiti primul 4 luat la scoala? Chiar sunt curios fiindca acum pare atat de departe si atat de infantil, dar pe vremea aia nu exista o drama mai mare.

Intrebarea o pun fiindca o ruda are un pusti in clasa a 5-a care tocmai ce s’a intors saptamana trecuta cu un 4 la Educatie tehnologica. El fiind elev de Foarte bine la scoala primara. Si da’i plansete, sa rupa uniforma de pe el nu alta. Ca el a scris, ca “mama de’acum invat de 10 ori mai mult sa recuperez” etc. In plus, dupa ora in care a luat patru, a mai avut o ora…despre care nu isi aminteste nimic…

Eu am patit’o tot printr’a 5-a, la ora de engleza. Un 3 pentru o tema nefacuta. Mai mergi acasa. Cum explici tu ca ai luat 3 fiindca nu ti’ai facut tema? Si da’i plans, si da’i sughituri…am facut drumul scoala-casa intr’o ora in conditiile in care de obicei nu dureaza mai mult de 15 minute. Ceea ce a fost bine, fiindca pe drum am gasit o minciuna potrivita si am scapat cu fata curata.

Si ca o ironie a sortii…acum ca sunt la facultate, nota 4 e chiar nota mare, muncita.

V’am pupat!

Comments on: "First time ever : Primul 4 !" (1)

  1. La cat mai multe note mari muncite la facultate, de zece sau noua sau opt Punct

Lasă un răspuns

Nor de etichete

