Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Inimioare si 14 februarie

Anul acesta am fost mai lipsit de idei pentru un cadou, insa am fost lovit de o idee asa mai „cocalareste” (asa ar numi’o unii). Pentru jumatatea mea am pregatit un trandafir cu un biletel si un video (nu din ala facut cu windows movie maker cu cateva poze).
Enjoy:


Voi ce experienta ati avut acest an de 14?

Comments on: "Inimioare si 14 februarie" (3)

  1. Iaca na, acum puteti vedea cum arat😀

  2. 1- Dormi cu ceasul pe mana?
    2- Nu e prea frig anotimpul asta sa dormi in chiloti?
    3- Ai varsat zahar pe masa, ai avut emotii? :))
    4- Windows in italiana? Din ce cauza?😀

    Frumos video🙂
    Daca as fi fata ti-as zice ca esti dragut, dar noh.. :)))

  3. 1. am ceasul de 2 ani, si l-am scos doar de vr’o 3 ori de pe mana, deci da, dormi si fac dus cu ceasul pe mana :))
    2. cum ai mentionat si in nr.4 windows in italiana, sunt in italia si nu’i asa frig ca in tara si nu pot dormi in pijamale chiar de este frig.
    3. logic ca aveam emotii, am si scris pe foaie.

    putea fi si mai frumos , dar nu’s expert, mai am de inavatat😀
    multumesc

Lasă un răspuns

Nor etichete

