Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Trece pe strada agale. Pe o mana are o geanta micuta, plic ROZ, iar cu cealalta vorbeste la telefon. ROZ. Are un par tuns scurt, blond cu o funda cat pumnul. ROZ. Pe ea are o bluza neagra si o pereche de pantaloni, nici scurti, nici completi. Probabil ce a creat Armani la betie. Va las pe voi sa ghiciti culoarea…

Si n’ar fi fost nimic in neregula…la o adica pitipoance vezi peste tot. Dar tipa asta de va zic eu avea undeva la 50 de ani. Mai mult ca sigur, era trecuta de efectul hormonilor si de cel al menopauzei, asa ca ma intreb si eu: ce o fi fost in capul ei?

Poate graunte. N’am de unde sti. dar daca as avea o mama ca ea as curma’o de suferinta si i’as lua tot rozul din garderoba si l’as pune pe foc. Roz e camera unei fetite de pana in 14 ani, e garderoba unei pitipoance dornice sa epateze si e culoarea preferata a homosexualilor din intreaga lume.

De ce ai vrea tu, femeie cu gandul la o pensie linistita sa atragi atentia imbracata ca o preadolescenta rebela?

P.S. Azi am avut treaba prin oras. Eram imbracat cu:

  • o camasa albastra
  • pantaloni scurti portocalii
  • sosete negre
  • adidasi albi

De’a dreptul curcubeu…dar nu mi’am dat seama cand am iesit din casa, mi’a atras cineva atentia  🙂

Pup eu.

Comments on: "Din seria: Tu ai oglinda acasa?" (3)

  1. Trebuia sa ii faci o poza 😀

  2. sorinmarius said:

    Salut,
    Vreau sa te intreb daca obisnuiesti sa faci advertoriale pe blogul tau. Daca da, sunt si eu interesat de un astfel de advertorial si vreau sa stiu cam cat ar costa.
    Merci.

    • intentionez sa ma ocup intens de blog in viitorul apropiat, deci da, voi realiza si advertoriale…as dori sa stiu sa stiu daca adresa de la comment este cea buna.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

