Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Noroc ca sunt pasionat !

Ajung la spital la stilul la care m’am obisnuit deja (as zice consacrat dar as fi obraznic de arogant). Halat si panataloni scurti. Ca deh, e vara doar nu o sa imi iau izmene si insulete. Bon, spital nou asa ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ambientul.

Imi caut asistenta, o gasesc rapid si in urmatoarea milisecunda imi iau jetul : „Nu nu nu, nu intri la mine in salon imbracat asa ai nevoie de pantaloni lungi, preferabil de spital”.

„Bag pula !” imi repet in cap. Nu puteam sa zic ca nu am stiut doar ca la celelalte clinici pantalonii scurti si halatul pareau sa multumeasca pacientii. Aici cred ca parul de pe picioare le provoaca tahicardie. „Hai curaj coaie ca ai de mers din copou pana in metalurgie”. Fa’ti curaj ca nu ti’l da nimeni de’a gata. Si plec eu bombanind.

Ajung in statie, imi vine autobuzul si in secunda in care ma controlez de chei….

Deja ma ia cu frisoane. Zic, stai nu te enerva, te duci inapoi iti iei cheile si pleci din nou. Ca doar nu dai cu capul de usa pana o convingi sa se descuie. O ora jumatate. La 40 de grade. Atat a durat excursia mea doar pentru o pereche de pantaloni. Sa nu’ti bagi ceva in ea viata ?

Dar spitalul merita orice efort.

V’am pupashit !

Comments on: "Noroc ca sunt pasionat !" (2)

  1. :)))”Ca doar nu dai cu capul de usa pana o convingi sa se descuie.” spital deci.. scuzama ca intreb dar cu ce ocazie ?

Lasă un răspuns

Nor de etichete

