Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

E clar, m-am ramolit.

Sincer sa fiu imi place sa ma plang. Nu stiu de ce, o fi de vina atentia sau poate chiar cred ca exista pe lume cineva care moare de grija mea. Dar va zic ca nu mai sunt ce eram odata.

N-am fost eu niciodata tipul care sa alerge de urla pamantul, nici genul care sa fie bun la toate sporturile. In general eu faceam a paguba indiferent de echipa. La fotbal eram ca scolioza prematura. Nu tinea nimeni sa fiu in echipa lui, dar cineva tot se lega la cap cu mine. In concluzie relatia mea cu sportul a fost una rece, platonica.

Si ce mai resimt treaba asta. A inceput cu o durere de spate. Dar nu genul de durere suportabila, aerisita. Pe naiba ! Imi lua un sfert de ora sa ma ridic din pat de injuram de toti sfintii cand uitam sa imi iau telecomanda cu mine. Ma aplecam ca o baba cu hemoroizi, indoiam genunchii pana la pamant sa ridic ceva. Uneori renuntam si il lasam acolo pana cand se trezea cineva sa ma ajute.

Panicos de felul meu, merg la spital. Acolo verdictul necrutator: discopatie lombara. Am ars’o si eu cultivat, ca deh sunt student la medicina, asa ca ma uitam la ce imi arata doctorita si inganam a aprob si intelegere. De fapt nu intelegeam ce cacat imi arata ea acolo, dar am si eu o aroganta. Nu puteam sa arat ca sunt lemn asa de-a dreptul.

Apoi mi s-a blocat genunchiul. Nu stiu de ce, mi-e si frica sa merg la spital. Parca vad ca imi mai serveste un diagnostic de asta necrutator si ma incarca cu un bax de pastile. Cert e ca atunci cand am patit-o eram de rasul curcilor. Luni dimineata, in intarziere mergeam prin casa intr-un picior, iar pe celalat il taraiam dupa mine ca pe un cadavru. Daca ma vedeai atunci pe strada ziceai ca a dat hipstareala in mine, atat de alambicat mergeam.

Totul a culminat alaltaieri cand mi-am rupt o bucata de dinte in timp ce mancam seminte. Doar mie mi se putea intampla, ma jur. Acum astept cu emotii sa merg la stomatolog. Doar cand ma gandesc ca o sa ajung intim cu burghiul ala imi intra parul de pe picioare in erectie.

Comments on: "E clar, m-am ramolit." (1)

  1. stay strong😉

Lasă un răspuns

Nor etichete

