Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Detin de 2 luni o bijuterie de tigara electronica. N’am zis-o pe blog atunci cand am cumparat-o fiindca nu trebuie sa stiti voi chiar tot. Insa acum ca m-am obisnuit cu ea pot sa ii fac o recenzie.

Modelul

Sa fiu sincer, ma jur ca nu stim pana azi cum ii zice. Am cautat pe google ca sa nu cad de prost si am aflat ca ii zice EGO -T C4. Mai jos apare ea in toata splendoarea.

Hardware

In primul rand bateria.De 900 mAh. Ma tine senzational de mult. Ma trezesc dimineata la 6 si o mai pun la incarcat pe la 12 noaptea sau mai tarziu. Deci 18 ore in care vapez(cica asa ii zice) la greu. Pufai ca locomotiva si nu simt ca as consuma-o pana la capat, dar nu ma risc sa plec a 2-a zi cu bateria neincarcata. Deci pana si fumatorii inraiti se pot baza pe ea ca isi face treaba.

Atomizorul. Sau Clearomizor cum am inteles ca i se zice. In primul rand e mare, aproape obscen. Incap cam 1.6 ml de lichid in el, care pe mine ma tin cam o zi la fumat intens. Nu stiu specificatiile tehnice gen rezistenta si altele, dar din punctul meu de vedere exista altele care scot mai multi aburi ca asta. La inceput am fost putin dezamagit ca nu iese abur cum eram obisnuit la tigara clasica, dar m-am invatat repede.

Lichidul. Am mai fost intrebat ce firma este, dar nu stiam atunci cum nu stiu nici acum. Vedeti in poza ca e o sticluta cu capac portocaliu pe care scrie micut de tot SGS. Asta o fi firma, nu stiu. Aroma e Turkey de 18 mg, o corcitura de narghilea cu gust destul de bun. Initial am avut marlboro cu 24 mg, dar ma zgaria pe trahee. Asta e mai man friendly

Probleme

In primul rand mare grija la chestiile care etanseaza (am un lapsus si nu imi vine cuvantul !). Am patit sa beau lichid din cauza asta si va zic ca e printre cel mai scarboase lucruri pe care le-am gustat. Fiti atenti mai ales la zona dintre chestia din care sugi si atomizor, acolo era la mine buba. Ma jucasem eu pe acolo si desfiletasem ceva astfel incat la orice inclinare a tigarii mai luam o doza de lichid.

Dupa un timp lichidul se inchide din ce in ce mai tare la culoare si prinde un gust de cenusa deloc placut. Ala e semn ca trebuie sa va luati atomizor. Altfel o sa schimbati lichidul de 3-4 ori pe zi fiindca nu puteti fuma cu gustul ala de cenusa in gura. Se mai intampla sa il simtiti si la inceput, doar cand lichidul e aproape terminat in atomizor.

Per total imi iubesc tigara, in special fiindca imi place gustul, iar apoi fiindca nu am mai fumat tigari de cand am cumparat-o. Ocazional un Blackstone, dar doar fiindca ocazia o cerea.

Comments on: "Impresii despre tigara electronica" (8)

  1. De unde ai cumparato ? si cam cat te tine bateria ? eu vreau sa cumpar un pachet pentru mine si prietenu am gasit o oferta aici http://www.vapers-one.ro/joyetech-ego-c/1304-kit-joyetech-upgrade-ego-c-1000-mah-negru.html , insa nu ma pricep de loc la ele? imi poti da un sfat ?

    • Bateria, ca amperaj e mai mult decat suficienta, chiar si daca prietenul tau este fumator inrait. Joyetech este una dintre firmele renumite care produc tigari electronice si accesorii asadar pretul se justifica. Nu am avut si nu am vazut pe nimeni cu astfel de tigara, dar am inteles ca e de calitate.

      Personal mi-am cumparat tigara de la un intermediar care mi-a fost recomandat de cineva.

      Bateria am scris in articol cat ma tine😉

  2. Am inteles ca 18 ore, dar banuiesc ca nu fumezi incontinu😛 , cat dureaza un ciclu de reincarcare ? Mersi!

    • Nu, evident ca nu fumez incontinuu, dar cand imi vine fumez. Uneori pot fuma si 2-3 ore daca sunt la o cafea. De obicei ciclul de reincarcare e de 3 ore la mai toate tipurile de baterii. Banuiesc ca variaza in functie de baterie, dar nu cu mult.

      Eu o pun seara la incarcat si o iau dimineata.

  3. La modelul tau, ma refer sub 2 ore ?

  4. Este posibil sa fi „baut” elichid pentru ca nu tragi cum trebuie din ea, li se intampla multora

Lasă un răspuns

Nor etichete

