Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Chiar vroiam sa mai vad si eu un documentar care sa imi rupa capul. Sa ma puna pe ganduri cand se termina, sa ma faca sa ma intreb „ce-ar fi daca?”. M-am sictirit de toate pseudo-documentarele pe care le gasesti pe Animal planet sau descopery. Nu ma pasioneaza sa vad doi pinguini cum o ard la stilul mama iedului, ca apoi sa produca un mormoloc mic si chel. Nici viata secreta a gandacilor de balega nu ma intriga, oricat de socant v-ar parea.

Asa ca atunci cand mi s-a recomandat Sicko, am zis ca merita incercat. A meritat. Au fost printre cele mai bine pierdute 2 ore din viata mea. Alaturi de Fight Club.

Documentarul e facut de Michael Moore. Unii il considera extremist, altii nebun, eu zic ca e geniu. Nu o sa va dau prea multe detalii fiindca as strica distractia. Va zic ca e o comparatie inre sistemele medicale din America, Anglia, Franta si Cuba. Si va mai zic ca dupa ce il vedeti o sa aveti un sentiment de bucurie ca aveti sistemul medical din Romania, asa murdar si ineficient cum pare.

Daca sunteti prea lenesi sa dati download la film, uite un link de vizionare online :

http://www.990.ro/player-filme-795-Sicko-Sicko-online.html

Aveti grija sa dati pe varianta fastupload. Restul sug la greu.

Link la imdb nu dau…va descurcati voi si singuri.

 

 

Lasă un răspuns

Nor etichete

