Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Pentru vecinii mei de la bloc

Pentru mosul care imi aminteste in fiecare luna ca trebuie sa ii dau 5 lei pentru curatenie fix cand sunt eu pe naspa cu banii. Te respect pe tine si pe draga ta nevasta, ma bucur ca nu vad chistoace in casa scarii, ma bucur ca nu calc in rahat de caine la etajul 2. Sincer apreciez toate astea, dar crezi ca ai putea sa ceri si tu banii aia la inceput de saptamana? Doar stii ca sunt student, ce naiba ! Si mai taie din povestile alea ca miroase de la gara…

Pentru tipa de la 3. Am imprumutat asta-vara un leu cand imi ardea gatul de cafea. Cand te vad tura viitoare al tau e leul.

Pentru presedinte. Nu stiu ce faci si cum, dar din moment ce lumea te-a votat presedinte aicisea la noi se presupune ca stii ce faci. Asa ca fa tu o minune si stabileste sa se dea caldura cand e frig afara si sa se taie cand e cald. Nu de alta dar la mine sunt calde caloriferele numai cand e soare pronuntat afara.

Pentru mosul de alaturi. Am inteles ca ai fost poet si esti mai liric, mai introvertit. Dar mai da si tu cate un semn ca traiesti. Noi suntem ca o familie aici astfel incat daca te dai la fund mai mult o sa presupunem ca esti rece deja si o sa ti se taie caldura.

Pentru gagiul de la 1 care sta cu usa dezlanata de vreo luna. Prietene, aveai tu un fix mai demult sa imi toci nervii cu bormasina doar cand dormeam sau invatam. te-am inteles, iti puneai usa noua. Dar de o luna de zile tot vad ca usa aia o arde cam bagaboanta. Cred ca stii si tu ca 5 cm intre usa si tocul ei se catalogheaza drept treaba de mantuiala. Si nu ca m-ar durea prea tare, dar simt ca o sa te mai apuci de mesterit cand o sa mai am eu sesiune. Si sa vezi ce carne macra iti pun in frigider atunci.

Pentru baba de alaturi. Fa naibii ceva cu gandacii aia, ca de miros au inceput sa migreze toti la mine. Ma jur ca imi iau tarantula si o asmut pe tine.

Comments on: "Pentru vecinii mei de la bloc" (2)

  1. Amu transpune tot in rap, si fa-ti cariera in muzica

Lasă un răspuns

Nor de etichete

