Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Sesiunea se apropie…

…rapido ! si nu mai vreau sa repet greselile din anul trecut. Asa ca m-am pus cu burta pe carte asa cum trebuie. Deja mi s-a aplecat de la atata anatomie si daca e sa fiu sincer cu mine nu am invatat nici un sfert din materia de examen.

Dar nu ma las. Anul asta nu ma mai dau batut in sesiune, nu mai depun armele…

Asa ca am abandonat cam orice alta activitate si ma dedic studiului…

Dar am planuri mari pentru blog, asa ca tineti aproape !

 

Lasă un răspuns

Nor de etichete

