Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Ce vreau in 5 ani ?

Se spune ca pentru a deveni expert intr-un domeniu trebuie sa ii acorzi 10 ani de munca. Daca te apuci acum de treaba, peste 10 ani poti fi expert in cam orice iti propui. Chiar si in medicina.

Si cum anul nou a inceput de ceva timp si eu nu am nici o rezolutie mi-am propus sa scriu o lista pe care o vreau indeplinita in 5 ani: Deci:

  1. In 5 ani vreau sa am licenta de doctor, aici sau in strainatate pe o ramura care ma atrage. Nu salivez dupa o alta tara, dar nici luat in ras in Romania nu vreau.Si ca tot suntem aici..
  2. Vreau sa fiu un doctor excelent. Tipul de doctor pe care profesorii il lauda si pacientii il recomanda. Nu vreau sa fiu mediocru, sa scriu retete la comanda si sa tratez in sictir.
  3. Vreau sa plece burta…dar cum Craciunul si Pastele sunt sarbatori ciclice voi avea bataie de cap. Poate si un patratel, zic.
  4. Vreau carnet. De conducere. Ador sentimentul de libertate pe care il are un om intr-o masina.Deci…
  5. Vreau sa imi cumpar masina. Nu visez la Rolls-uri. Un Volvo c30, sau un Golf alb cu un motor de 2.0L+ si vreo 100 si ceva de caluti.
  6. Vreau un caine pe care sa il cresc. Ador cainii. Un golden retriever sau un ciobanesc german. Nu piscoturi de caini cat pumnul…
  7. Vreau sa fiu un om mai bun. Nu la stilul „cedeaza locul in tramvai”. In schimb, vreau sa evoluez in fiecare domeniu al vietii mele. Am atatea de imbunatatit incat nu stiu de unde as putea incepe. Dar vad cat am evoluat in 5 ani si stiu ca se poate mai mult.
  8. Vreau sa fac greseli. Da ! Vreau sa gresesc mai mult decat am facut-o vreodata. Sa ma dau cu capul de tavan pana fac ce trebuie

Asta ar fi doar o parte…pe masura ce ma mai gandesc voi mai adauga. Si in 10 ianuarie 2018 vreau sa ma uit la acest articol si sa bifez rand pe rand toate rezolutiile…

Comments on: "Ce vreau in 5 ani ?" (3)

  1. Frumos.
    Era un site tare interesant, da nu-l mai țin minte…scrii un e-mail despre ce dorești să fii, vise, dorințe etc. și selectezi cînd vrei să-l primești (în viitor).Am scris unu’ cu vreo juma’ de an în urmă și tre să-l primesc ori peste 5 ori peste 10 ani.

  2. Daca il gasesti anunta-ma si pe mine🙂

  3. […] Crisego, Cozana, Alina, Andreea, Bianca, Laura,  Ioana (numărul 8 Ioana, nu uita), Alex   , Vulpoiul, Flavius, Scriptorium, Diana,  Oana , Vasile , Diana, Ruxi, Oana, Corneliu, Roxana,  Piticu, […]

Lasă un răspuns

Nor etichete

