Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Că tot veni vorba de sesiune

Azi am examen. În loc să stau să studiez asiduu organizarea terenurilor agricole, trîndăvesc.

Vă spun și de ce – că în universitatea în care studiez  eu, unele examene le pot trece și elevii de clasa VII-a mai dezghețați un pic, da elevu’ mediocru de finisează gimnaziu la sigur îl trece. Doar unele examene.

Schema e asta:  am avut de învățat 420 de întrebări  cu patru variante de răspunsuri. Examenul e la computer, din aceste 420, deșteptul selectează 30 și foc. În fața computerului nu mă rețin mai mult de 10-15 minute. Mie îmi ia vreo 4-5 ore să învăț și  merg sigur la examen  știind din start nota aproximativă, cu o marjă de eroare foarte mică…tinzînd spre minus infinit, asta doar dacă îți pică doar ceea ce ai uitat sau n-ai învățat sau formule, la care lesne poți greși.

Situația am înflorit-o, da e simplu. Am uitat să menționez că am avut de scris 30 de foi, vreo 15 tabele de calcule și 3 foi A 1(mari – mari) desenate de mînă cu tuș, acuarelă, creioane colorate, pixuri gel și alte nevoi pentru a fi admis la examen.Mie mi-a luat vreo două nopți doar partea cu desenele mari.

Tot e simplu cred eu, examenul nu preludiul. Adică da, îmi dă oportunitatea examenul de azi să termin în sfîrșit primul volum din Dune de Frank Herbert (poate îl termin, e bună cartea), da’ dă-o încolo de treabă examenele de genul acesta sunt doar o metodă  bună de antrenare a memoriei, cînd ies de la examen parcă îmi face un bliț în față și uit totul – exact ca în Men in Black.

Au fost, vor fi și mai grele, au fost și mai ușoare, au fost și cînd am dat mită.

Sperăm în ceva mai bun, momentan ne-am deprins.

Culmea – vor fi și restanțieri.

Și ca să nu spuneți că mint iată cea mai stupidă întrebare din cele 420:

Tema 06¤

¤Cîte variante se analizează la proiectarea sistenmului de asolamente?¤

¤Cîteva¤ (răspuns corect)

¤2 variante¤

¤3 variante¤

¤O variantă¤

 

P.S. Nu vă faceți păreri despre sistemul de învățămînt din Moldova doar din acest post, mai revin și cu ceva cu adevărat real și greu, da’ sunt și din astea.

 

Comments on: "Că tot veni vorba de sesiune" (1)

  1. Bine ai revenit Aurelian.La mai multe posturi…

Lasă un răspuns

Nor etichete

