Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Big brother is watching you.

În ultimul timp am mai găsit cite ceva timp să mai citesc.Nu fac recenzii că nu pot. Le numesc păreri.

Cartea 1984 mi-a recomandat-o colegul meu de camera şi nu era să o citesc dacă nu mergeam împreună la bibliotecă şi dacă nu erau 2 exemplare.

O carte superbă, ce am citit-o fără să-mi pot lua ochii de la ea. Serios, am stat până la 3:00 dimineaţă în ciuda faptului că tot în aceeaşi zi aveam examen.

Cartea este despre un sistem utopic în care cetăţeanului îi este controlată fiecare mişcare.Te scoli dimineaţa eşti obligat să stai în faţa televizorului (că el se uită la tine şi nu invers) şi vrai nu vrai eşti obligat să faci gimnastică cu instructorul ce te vede.Ok, nu mai povestesc nimic din carte, pe cine o să intereseze, citeşte un rezumat.

Mai pe scurt, e şi dragoste în carte şi un fir narativ ce te lasă cu gura căscată periodic şi nişte dezlegări a frazelor de genul Războiul este pace – ce aproape te conving că aşa şi e.

Un stil strălucit are Orwell, cu o logică deosebită. Mai citesc şi altceva scris de el, am auzit că Ferma animalelor e bună.

Finalul decent. Nu știu, nu-s sigur, mai trebuie măcinat…ideea cărții cred că este să te facă să crezi că trăiești într-o societate proprie, dar totuși cartea te lasă cu un sentiment de disperare.

O recomand cu două mîini.

Comments on: "Părere despre 1984 de George Orwell" (1)

  1. Unul dintre cele mai importante lucruri care trebuie să le faci după ce citești 1984 e să îi citești imediat biografia lui Orwell plus ceva istorie contemporană.

Lasă un răspuns

Nor etichete

