Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Pe un forum se  vorbea mult despre ea şi nu în zadar. Mi-a plăcut mult.

Este un roman semi-autobiografic despre cum se îndrăgosteşte Allan (personajul principal) în Maitreyi. Acţiunea se desfăşoară în India prin 1936 şi e limpede că romanul este despre o dragoste imposibilă.

Pe parcursul lecturării numai emoţii plăcute şi butterflies in your stomach😀.

Pe lîngă tema dragostei, romanul e şi unul profund filosofic.Mi-au plăcut mult felul în care se dezleagă sau se interpretează metehnele simţite în timpul iubirii de către autor.

Finalul e plin de reflectări asupra dragostei ce m-au impresionat. Am citit-o foarte uşor.

Îmi place Eliade, vreau să mai citesc Adam şi Eva şi poate Nunta în Cer.

Acum lecturez Numele trandafirului de Umberto Eco. Firul narativ ce ţine de detectiv îmi place, îmi vine greu să stau concentrat asupra lecţiilor de istorie despre ordinile religioase de prin 1935 şi conceptele lor. Cînd o finisez mai scriu vreo 2 rînduri pe blog.

P.S. Am început şi Dune de Frank Herbert de ceva timp, am finisat vol. I şi în biblioteă e doar un exemplar vol. II…şi bibliotecara nu mă crede cînd îi spun că o iau azi şi i-o aduc mîine.Faină carte. Imaginaţia îţi joacă.

Comments on: "Părere despre Maitreyi de Mircea Eliade şi alte cărţi începute" (1)

  1. si mie mi-a placut Maitreyi cand am citit-o, iar „Nunta in cer” inca nu am finisat-o…dar e buna😉

Lasă un răspuns

Nor etichete

