Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

După o perioadă luuungă de studii a sosit și mica pauză de primăvară a.k.a. vacanța de 8 martie și am profitat din plin privind pînă cînd, 2 filme ce le așteptam demultișor:
TRON: Legacy (2010) și Black Swan

.

Deci,

Ar fi trebuit să merg să-l văd la cinema dar,am futut toți banii pe țigări,medicamente și cadou de 8 martie.Despre film: nu faceți greșeala care am făcut-o eu crezînd că e Science fiction, și asta pînă nu am citit că e un fel de Magic Fiction.S-a făcut o publicitate enormă  filmului și m-a intrigat.De versiunea din 1992 nu am nici cea mai vagă idee deci, voi vorbi doar despre ceea ce am văzut.

E sec filmul,captivant dar sec…comercial movie în 3D pentru a mai adăuga bani în pușculiță.E interesantă ideea cu o altă lume virtuală cu programe,iar oamenii fiind considerați utilizatori.Cel mai mult mi-a plăcut personajul  Clu, de fapt mi-a plăcut felul in care a fost creat: cu cît mai mult se împotrivea Kevin Flynn (creatorul) cu atît el devenea mai puternic, Clu de fapt, fiind partea neagră al lui Kevin.

Olivia Wilde este un alt motiv pentru care am vrut să privesc filmul(cunoscînd-o din  House M.D.).Mi-a plăcut să o văd într-un astfel de film…chiar dădea mai multă captivitate filmului izomorfa sexy )).

Nu mi-a plăcut excesul de efecte(probabil dacă-l priveam în 3D era altă treabă) prea mult întuneric și albastru în film. Dar în final, ultimele minute ale filmului prezinta o secvența din lumea reală.

Marele plus al filmului este muzica ce crează o atmosferă de acțiune permanentă.

În concluzie filmul e bun însă nu destul pentru a-mi fura o notă mai mare de 8 și asta datorită captivității care o oferă și temei ce o consider interesantă pentru 2010.

8/10

Aw aw aw!!! Priviți și nu veți rereta, un thriller  psihologic ce m-a ținut cu sufletul la gură pe tot parcursul său.[citi-ți rewiev-ul de pe  cinemagia pentru a mă înțelege mai bine].

Film nu este doar despre balet și concurență, ci este un film despre artă,dedicare de sine în numele ei, despre faptul că unii artiști trăiec ceea ce fac pe scenă, se autodedică și apoi revin în viața reală,iar alții nu.

Mmmm muzica filmului…pianul completează fiece gol din film,fiind prezenta foarte multa emotivitate în film, plus la asta  muzica aduce un contur gros peste ea!

Natalie Portman (Nina) cea care prezinta toate emoțiile filmului pe față e perfecă și pentru asta și-a luat meritatul Oscar.

Felul cum se expune modul în care Nina se dedică baletului și în special spectacolului Lacul lebădelor e fenomenal,scenaristul o face să înebunească să își închipuie diferite lucruri ce le-a făcut pentru a deveni Black Swan și a o reda așa cum este.

Finalul este uimitor nu mai înțelegi dacă e adevăr sau imaginația Ninei,la fel și spectacolul ridică filmul la o notă emotivă mare.Filmul mai că te face să-l trăiești împreună cu Nina, e aproape perfect.

10/10

Comments on: "Recenzii: Tron: Legacy & Black Swan" (1)

  1. tron originalu’ e din 82 😛
    e plin de redundante si clisee, insa sta bine la capitolele vizual si sonor 😀
    cat despre black swan, da, o perfectiune…mistica
    http://cinefillebookeeper.blogspot.com/2010/12/black-swan.html

Lasă un comentariu

Nor de etichete