Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

Aviz celor ce vor avea nevoie in viitor de curier:

Saptamana trecuta vorbesc cu un tip sa imi trimita un colet : valoarea coletului 40 lei . Super tare, mult mai ieftin decat as fi gasit oriunde pe piata.

Ii sugerez tipului sa mi’l trimita prin curier, nu prin posta ca sa il pot verifica la destinatie si ca sa ajunga intr’un timp rezonabil. El imi spune ca are un Fan Courier prin zona.Ok, bun ! Naivul (recte eu) nu mai folosise de mult Fan Courierul si avea impresia ca sunt de incredere.

Ajunge coletul si merg sa il ridic. Imi facusem un calcul: 40 lei coletul + maxim 20 lei transportul. Asa ca ajung eu acolo, astept cuminte 20 de minute pana s’a eliberat coada (formata din o persoana) si ii zic tipei sa imi aduca pachetul.

– Sigur, va costa 75 de lei.

– Pai cum 75 de lei?

Si uite asa aflu ca pe langa 20 si ceva de lei transportul (pachetul avea cam 500 de grame) mai trebuie sa platesc 13 lei pentru transportul banilor ramburs. Cum pula mea vine asta? Deci retineti, la 40 de lei cat costa pachetul, eu mai trebuia sa platesc inca 13 lei ca acei bani sa fie mutati din Iasi in Tulcea.

Daca i’ar fi mutat cu magarul tras de ata as fi inteles. Bai are nevoie animalul de furaj si e scump fanul. Eventual i se face sete si mai bea un Red Bull. Sau daca ii transporta in torpedoul unui Ferarri. Dar atata timp cat exista banci la care comisionul e de maxim 2 % tu de ce imi ceri 30 % ?

Uite asa se face mai nou treaba la fan Courier. In caz ca aveti treaba pe acolo, luati’va nervii cu voi. O sa aveti nevoie de ei.

Voi ati avut de suferit fizic/mental din cauza Fan Courierului?

sursa foto

Pup la voi.

Comments on: "Fan Courier-ul intareste nervii !" (13)

  1. Hmmmmmm …. stiam ca la ramburs iau taxa mare, dar ma ingrijoreaza articolul de unde ai luat poza. Coletul pare adus de Attlassib, nu de Fan Courier:

    Cum ajung coletele prin Atlassib Curier?

    • Sincer am auzit destule povesti cu colete aduse de Fan in halul asta deci tind sa cred ca poza e adevarata.

  2. toti destepti vorbiti voi de fan courier ca va ia taxe mari. da de ce nu teai dus tu de la iasi pana la tulcea sa bagi combustibil de cateva milioane si dupa aia sa te apuci sa vorbesti?? treaba cu taxa de 13 lei nu tine de fan courier ci de clientul expeditor( de la cine ai comandat pachetul). daca el vrea banii sa ii vina in plic te costa 13 lei daca el vrea banii in banca te costa o taxa standard de 5 lei. asa ca nu mai vorbi inainte sa te documentezi.din cauza voastra e romnia „asa sus”!!

  3. intai intreaba cat te costa sa nu ai surprize..cand iei ceva cu ramburs si plata se face la tine tur retur…2%din valoare+cate kg are(16,5 ron primu kg si +1,35ron la fiecare kg daca are mai multe kg)+10 plicu cu care se intorc banii + tva si ajungi la suma care tio da…deci tine mintepe viitor:)

  4. Cere transmiterea banilor ramburs in cont colector si nu vei plati acei 13 lei. Si e prima data cand vad un colet de la FanCourier in halul ala. Si crede-ma ca nici la Posta Romana nu am mai vazut asa ceva de ani buni!

  5. Masy Mic Zona 2 said:

    Poza aia e facuta la misto. in plus el a pus poza aia si coletul lui avea 500 de grame. oare a vrut sa faca si el reclama negativa firmei din cauza faptului ca nu a stiut sa intrebe cat il costa transportu?? domnu fie cu voi

  6. Da, confirm ca Fan Curier sunt de treaba. La posterland.ro lucram cu GLS si baiatul lor e la fel de amabil, e asa de fain si cu bun simt incat l-am chemat cu noi la baschet
    curierat

  7. Va rog nu ma speriati 🙂 pentru ca si eu astept luni un colet de la ei, un ebook reader. Acum cu problema asta, o sa desfac pachetul de fata cu persoana care o sa-l livreze.
    curier

  8. referitor cu suma, intradevar trebuie interesat mai intai, pentru ca la una este ceva mai ieftin, la alta altceva…

    insa va confirm, din surse proprii (firma mea livreaza zeci de colete zilnic, si din motive de intarziere, modificare unilaterala a contractului, si colete deterioarate), ca Fan-ul are proble din ce in ce mai mari !!! 😦

    • astepti foarte mult sa vina un baiat la usa si iti trinteste un pret , pe ramburs care nu am vazut nicaieri pe saitul lor cit este pentru ramburs!bineinteles ca peste citeva zile iarasi asteptare sa vina baiatul !!! C U M P L I T ! ce poti face? tot cu posta si multa rabdare si apoi mergi sa ridici mandatul cam dupa 14=18 zile !

Lasă un comentariu

Nor de etichete