Dream like you'll live forever, live like you'll die today.

untitled

Salut,exist şi eu pe blog :).Demult ,demult tare nu am scris şi iată că mi-am adus aminte de căruţă din nou…adică nu că nu-mi aduceam aminte de loc doar că ştiu că asta creează dependenţă şi repede fuge gîndul în altă parte.Deci,am schimbări mari şi tari :)) am intrat la facultate aee! învăţ acum în Chişinău la o universitate mai puţin prestigioasă însă pot să spun că îmi place ceea ce fac.

Stau la cămin internet nu am condiţii  mai jos de cele normale ,însă mai sus de cele nesatisfăcătoare ,internet în cameră (ceea ce mă doare cel mai tare) nici atît,este un internet cafe pentru studenţi pe gratis,adică intri cu carnetul de student şi stai cît vrai însă toate tracker-urile sunt blocate+ site-urile gen youtube la fel şi e un rînd mare tare.

Deci acum voi încerca să mai postez cîte ceva,voi face posturile mai personale nici nu ştiu ce voi scrie însă am dat-o rău pe cinematografie privesc filme non stop şi să nu vă miraţi dacă în  mai ales în perioada vacanţei de iarnă vor apărea cîte o recenzie pe blog.Voi scrie mai mult despre ce fac şi mai puţin voi critica deşi îmi place asta 🙂 e mai simplu să o faci.Să vedem ce o să iasă,deşi nu promit că voi scrie tare des şi cu mare ardoare mă voi stărui măcar în perioada vacanţei să mai postez cîte ceva  căci dacă plec înapoi în Chişinău nu-mi închipui ce şi cum voi face.

M-am stăruit cît mai pe scurt,sper că nu am plictisit pe nimeni. 🙂

Comments on: "untitled" (4)

  1. Pe mine mai plictisit putin, dar iti citesc blogul pt ca am vazut unele scrieri interesante mai vechi d’ale tale.

    De unde esti, de faci facultatea la Chisinau, ca naveta?
    Ai facebook ceva, sa te vad :d?

  2. Mai bine hi5. Cand dau sa accesez http://www.facebook.com/ zice „Forbidden

    You don’t have permission to access / on this server.”
    Si n-am mai deschis siteul de cateva luni. Oare din cauza asta :))?

  3. Astept cu nerabdare noi articole))

  4. […] Urmati acest link : untitled « Blogul Vulpoiului […]

Lasă un comentariu

Nor de etichete